LizzyG Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Trenger ikke være en morder liksom, men en kriminell i alle "skalaer".
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Hvis folk som jobber svart kvalifiserer, så ja.
meg & to små vampyrer Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 En kriminell? He he. Tidligere jobbet jeg med en jente som dealet speed osv + speeda på jobb. Det regnes vel. Jeg er ikke venninne med denne jenta.
Mockanin Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Ja, det gjør jeg. Men har ingen omgang med dem for å si det sånn. Det er folk jeg sier hei til og snakker med når jeg treffer dem.
Arb.ledig husmor Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 Mener du kriminell som at de er tatt av politiet også, eller bare kriminell? Har kjent 1 og kjenner til flere nå...
pøber´n & je Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 Ja det gjør jeg. Samtlige av de på jobb og så endel venner har sine svinn på skogen. Men mange av de har lært av sine feil.
Kamomille Skrevet 8. oktober 2007 #7 Skrevet 8. oktober 2007 De fleste gjør vel det??? Man er kriminell når man bryter loven. Og de fleste kjenner vel noen som har kjørt for fort, har parkert ulovlig, har drukket alkohol på offentlig sted el??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå