Gå til innhold

HEI! det er meg med alle de svaaaakt positive CB testene..

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en uke siden fikk jeg et svaaaaaakt kryss på CB, og har hatt to svaaaaake positve etter det igjen (ingen tatt fra morgenurin).

Idag tok jeg fra morgenurin, og den ble like svaaaak positiv, MEN jeg ser en tynn svak strek + blå prikker oppover.. har kvalme, mensmurringer, kilende følesle i underlivet og hadde skikkeloge magekamper i helgen..

Har regnet ut at jeg må ha vært 7 uker på vei da jeg fikk positiv test ved forrige svangerskap..alt var neg før jeg plutselig en dag fikk sterk strek på QR..

Mulig kroppen min produderer vedlig lite HCG??

Hadde håpet på et sterkt kryss idag, for å være sikker..men hva tror dere?? Er jeg gravid??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutt å blakk deg på tester som bare gir tvetydige resulteter. Kjøp en digital test med det samme...

Skrevet

Ja, det kan væe frustrerende å tyde alle de strekene, så kjøp deg en digital en :o)

Skrevet

Så spennende!! Håper du finner ut av det! Kan høres ut som om du er gravid ja;) Ønsker du å bli gravid eller?? Håper på det beste;)

Skrevet

Hannah er kun 10 mnd da, så blir to tette..det var ikke planlagt (gikk på cerazette, men sluttet da jeg trodde jeg var gravid..)

MEN herregud!! en baby til -JA TAKK!!!!!!!!!!

ikke lengre anonym, men

Skrevet

Så bra;) Er ikke like greit når man absolutt ikke hadde klart tanken på en til enda!!

Du må holde oss oppdatert da;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...