Gå til innhold

ER JEG GRAVID??

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en uke siden fikk jeg et svaaaaaakt kryss på CB, og har hatt to svaaaaake positve etter det igjen (ingen tatt fra morgenurin). Idag tok jeg fra morgenurin, og den ble like svaaaak positiv, MEN jeg ser en tynn svak strek + blå prikker oppover.. har kvalme, mensmurringer, kilende følesle i underlivet og hadde skikkeloge magekamper i helgen..

Har regnet ut at jeg må ha vært 7 uker på vei da jeg fikk positiv test ved forrige svangerskap..alt var neg før jeg plutselig en dag fikk sterk strek på QR..

Mulig kroppen min produderer vedlig lite HCG??

Hadde håpet på et sterkt kryss idag, for å være sikker..men hva tror dere?? Er jeg gravid??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du er gravid, men dra til lege for å være helt sikker du;)

Skrevet

Hei, det høres jo ut som du er graid ja. Så lenge testen viser positiv er du jo det. Jeg ville kontaktet legen for å få tatt en blodprøve for å måle stigningen.I verste fall kan du ha mistet siden streken ikke blir tydeligere. Dette hendte med meg..tok mange tester, 7-8 stk over ett tidsrom og der streken ikke ble sterkere. Jeg hadde da en MA. Sier ikke at det i ditt tilfelle er det samme, men sjekk det opp så får du svar.

Lykke til!

Skrevet

Blør man ikke evt da?? jeg har ikke fått tilbake mensen etter fødsel for 10 mnd siden..så ville oppdaget en evt blødning..

Ja, bestiller time hos legen jeg..klarer ikke å gå og lure mer;)og er jo sååå spent!!!

Skrevet

Hei, jeg blødde nesten ingenting. Men hadde menslignende smerter. det er det som er med en MA..at det ikke kommer ut av seg selv. Men du sier ingenting om smerter..ring legen uansett! Håper og krysser fingre fo deg!!!!

Skrevet

Jeg tror du er gravid:-) strek er en strek..Lykke til.. Går å er spent selv jeg om dagen.. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...