Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Kjennes ihvertfall sånn ut! I første trimester fikk jeg massevis av kviser på ryggen (USJ&ÆSJ!), var sååå trøtt, og måtte sove midt på dagen, og våknet midt på natten, evt.slet med å sove, fordi jeg var så ekstremt sulten, så til slutt måtte jeg stå opp for å spise, bare så jeg skulle klare å sove... Og nå er jeg jaggu heeelt lik! Kvisene på ryggene er tilbake. Buuu! Jeg er dødstrøtt midt på dagen, da MÅ jeg bare sove... og flere netter nå har jeg måttet stå opp for å spise et eller annet, fordi sulten er så ekstrem! Kjennes som jeg er satt tilbake til første trimester igjen..heh... Er 27 uker på vei, og trodde jeg var ferdig med dette for lengst.. Noen andre som har opplevd likt?
mrss83 Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 er i uke 24 jeg. Kvisene er tilbake på meg også, men ikke bare på ryggen! neida midt i ansiktet! hvor morsomt er det da! om ikke de ekstra kiloene var nok!? Sulten er jeg konstant. som i dag: 1 skive kl 06:45, 2 skiver 08:30, 2 skiver 11:00, og nå sitter jeg her og er sulten igjen! i tillegg har jeg drukket 1 kopp te og 1 liter vann! blir gal jeg. Nettene er fine, opp og tisse 3-6 ganger hver natt. og ca annehver natt er jeg så sulten at jeg må spise no for å få sove igjen ved 3-4 tiden! kommer nok opp i 200 kg før ungen skal ut.
Galskapens overhode Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Hvilket kjønn bærer dere i magen? Ei venninne mener at kviser gir jenter..
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg vet ikke hva det blir, men trooor det blir jente.. Isåfall stemmer det godt. Lite lekkert er det ihvertfall.. :/
Shinyogsmåen Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 Føles som jeg også har gått tilbake til 1. trimester.. Har ikke kviser (venter gutt, så kanskje det er noe i det =) ) men kvalmen er kommet tilbake =(
Galskapens overhode Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 Her er kvalmen tilbake, kviser på ryggen, ansiktet og på rumpa.. Deilig.. Ordentlig sexbomb for tiden
Gjest Lenchen med jente i magen Skrevet 8. oktober 2007 #7 Skrevet 8. oktober 2007 Kvisene på ryggen og brystet har først gitt seg nå hos meg (er 22+2) og jeg har vært og er fremdeles kjempetrøtt midt på dagen, så jeg pleier å ta en times søvn etter jobb før jeg begynner på middagen. Ellers er appetitten normal, spiser kanskje litt mer til hvert måltid enn ellers
mrss83 Skrevet 8. oktober 2007 #8 Skrevet 8. oktober 2007 det får tiden vise.... jeg vet ikke hva det blir, men har magefølelse på jente. det har jeg hatt siden testen var positiv!
jente08ogspire:) Skrevet 8. oktober 2007 #9 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg har også kviser, masse på ryggen og masse i ansiktet. Er oppe minst en gang om natta for å tisse, og etter det ligger jeg å vrir meg å får ikke sove. Så det lyder veldig kjent ja
Lita2102 med to gullgutter:-) Skrevet 8. oktober 2007 #10 Skrevet 8. oktober 2007 Det stemmer ihvertfall ikke på meg at kviser gir jenter.. har fått 4 jenter uten å slite med kviser,og nå er jeg gravid med 2 gutter og får kviser alle veier!! Føler meg som en skikkelig tenåring:-)
C.P78 Skrevet 8. oktober 2007 #11 Skrevet 8. oktober 2007 jeg er kvisete nå og var kvisete i forrige svangerskap. Har en gutt på snart 3 fra før og venter nå en gutt til. Så jeg tror nok ikke at kviser henger sammen med at man får jenter... Jeg er aldri kvisete ellers.
susemor666 Skrevet 12. oktober 2007 #12 Skrevet 12. oktober 2007 Hmmm...... Tror ikke kviser eller ei kan si noe om kjønn. med 1.mann hadde jeg fult av kviser, å det ble en gutt je=)) Nå har jeg ikke så mye kviser, men det kan jo fremdeles komme..... Men håper ikke det, men.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå