Gemini7 Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Vet jo det hører med tilstanden, men SÅ sinnsykt trøtt da gitt!! I går fikk jeg endelig sovet ut, 10,5 t, men resten av dagen var jeg nesten enda trøttere, skjønte ikke hvordan jeg skulle orke å ta en dusj.. Er det flere som er totalt tapept for energi? har jo gått gravid før men kan ikke huske det var SÅ ille.. Men da var jeg jo også student med late dager, noe annet nå, ute i arbeidslivet!! Jeg drikker ikke kaffe, men det er nesten så jeg vurderer å begynne, så trøtt som jeg er .... Skal på kontroll denne uke, får sjekke jernlagrene zzzzzz
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 tror du har smittet meg=) hehe... her sover jeg hele natta, dupper litt av på formiddagene og som regel en time eller 2 på ettermiddagene, får liksom aldri nok=) energien er vist reist på ferie på ubestemt tid og ser ikke ut til å vil returnere med det første nei=/
mrss83 Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 jeg er super trøtt, og utslitt hele tiden. jeg går tur så og si hver dag og jobber 100%. Trenger grenseløst mye søvn. men det hjelper jo ikke for jeg får jo ikke noe sammenhengende søvn! tisser i ett! Jordmor sjekket jernlagrene mine, hun sa det kan jo hende jeg trenger jern. men den gang ei... hun lurte på om jeg allerede tok jern for jeg hadde visstnok skyhøye verdier! har aldri tatt jern i mitt liv.. så trøtt er jeg min uten noen annen grunn enn en liten aktiv baby inni meg som tar alt jeg eier og har av energi!
Gemini7 Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2007 Det er jo på en måte litt godt å høre at det er flere enn meg, felles skjebne, felles trøst.. Men shit så tungt det er å slite seg opp på jobb når man hadde trengt flere timer til på puta.. Finnes det ikke en energitrylledrikk da?? Og så er jeg bare i 1. trimester da, trodde liksom man skulle bli mer pigg sånn ved 4-måneders tid, men ser jo at andre damer her inne er like trøtte og slitne om de er 2, 5 el 8 mnd på vei.. men det er jo i grunn ikke rart- det er en liten menneskefabrikk som jobber på høygir inni magen, ikke rart at maskineriet må omdirigere kreftene litt! Er jo eg, ingenting å klage på da, vi er jo heldige som får en liten baby! Ikke alle forunt det! Men det er nå tungt likevel...
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg føler med dere alle sammen... Mitt store problem er at jeg nesten ikke får sove på natta... I natt har jeg ikke sovet noenting, men fikk heldigvis sovet et par timer på mårrakvisten. Men uansett er jo det ALTFOR LITE, så jeg går rundt hele dagen og er stuptrøtt og kjempesliten.... Heldigvis har jeg fri dag, og tulla er i barnehagen. Så jeg er hjemme for meg selv og spyr, tisser ofte, prøver å sove, og gjør egentlig ingenting...-for det orker jeg ikke... Men nå må jeg snart kave meg ut og få hentet tulla i barnehagen. Den dagen jeg ikke er kvalm, og den natta jeg får sovet hele natta igjennom skal jeg JUBLE!!! Men har vel ikke trua på at det skjer med det første...
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 Slår meg sammen med dere. Totalt mangel på overskudd. Sover masse og går turer. Men er helt utslitt uansett. Ser fram til at det blir bedre. Krysser fingerene for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå