Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Er det noen som har opplevd lignende, eller vet hva det kommer av..? Hver gang jeg har vært i aktivitet - trenger ikke være mer enn at jeg har gått litt rundt i stuen - og så setter meg ned litt, er det akkurat som om jeg stivner. Når jeg da reiser meg igjen er jeg helt stiv fra halebeinet, rundt hoftene og i bekkenet, og det er veldig ubehhagelig å gå. Det løsner etterhvert som jeg begynner å bevege meg igjen, men skjer hver gang jeg har sittet. Kjennes ut som det stivner mer, jo med bevegelse jeg har vært i.. i går f.eks. gikk vi laaang tur, og da var jeg helt ødelagt etter å ha sittet litt i sofaen en liten stund. Hva kan dette komme av? Noen som vet )
Niem og Patrick Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Har dette jeg også :/ å det er vondt!! Har hørt det kan være bekkenet som "låser" seg litt.. skal ta det opp med jordmor på onsdag..
temi & keli Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Blir sånn jeg også.. Regner bare med at jeg begynner å bli "gammal og grå" i en alder av 25, jeg.. hehe
*Lenn* :-)) Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg har dette også... Føler meg veldig "gammel" når jeg skal reise meg etter å ha sittet lenge.... Kommer av bekkenløsningen min (har et snev av isjas i tillegg) Er verre nå som fødsel nærmer seg og babyen er langt nede i bekkenet (2 uker igjen...)
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 Huff, jeg håper virkelig ikke det er alderen..hehh... Er 24 så da har jeg lite fremtid i jobben min ihvertfall (jobber barnehage) Nei, jeg får vel høre med jordmor jeg og, av ren nysgjerrighet.. for enn så lenge overlever jeg jo, på jobb er det jo stort sett full fart hele dagen så er ikke før jeg kommer hjem at jeg merker det. Sambo sier jeg ter meg som en skranglete pensjonist
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå