velsignet med to Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Hadde termin i går, og var propell hele dagen. Startet dagen med kos i senga før vi sto opp, samboeren bestemte seg for å ta noen overtidstimer på jobb, og jeg tok deretter den diiiigre oppvasken etter lørdag, bakte brød, tørka støv høyt og lavt i stua og vaska rundt på kjøkkenet. Blei også en del opp og ned trappa med skittenklær og klesvask hehe Etter kjøkkenvasken kom samboeren hjem fra jobb, og vi lagde middag sammen (noe som krevde at jeg gikk mye frem og tilbake og sto hele tiden), og en stund etter middag var vi ute og gikk oss en passelig rask tur på ca. 30 minutter. Dødssliten når jeg endelig kom i seng da, og sovna ganske raskt. MEN våkna igjen etter en halvtime, veit ikke hva det var som vekte meg, men jeg kjente masse kynnere og la meg til med boka mi. Cirka kl. 0200 kjente jeg en kynner på vei, og den var så vond! Tenkte etterpå at herregud nå er det noe på gang, dette må ha vært en rie! De kom sånn med jevne mellomrom på ca 30 minutter, kraftige og vonde, kjente det godt i både mage og rygg. Men ca 0400 fikk jeg sove igjen da, og etter det har det jammen ikke vært mye å skryte av
line_n & sara Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 sender litt fødestøv til deg! ********************************************************************************* håper det hjelper! lykke til!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 slik har jeg hatt det de siste 3 ukene, frustrerende og bli lurt om og om igjen! sender deg fødestøv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå