Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 har så mye hjemmestrikket tøy, både til datter og sønn, så jeg tenkte kanskje noen her var ineressert i å kjøpe? Billig altså. Mye fint! Noe brukt mye, annet nytt faktisk. Si ifra, så kan jeg jo sende bilder..
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 nyfødt, 3mnd, 6mnd, en ny jakke ca 9mnd, muligens noe i ett år også.
sent-men-godt Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 den er mørk "gammelrosa", litt vanskelig å forklare, med raglan. Tynne hvite striper fra brystet og ned. To små hvite blomster brodert på ene jakkeslaget øverst. Tre nydelige små knapper i øvre del. Ganske tykk.Liknende selges på Finn for 250kr, men jeg tenker hundre jeg. Inkludert porto!
sent-men-godt Skrevet 9. oktober 2007 #7 Skrevet 9. oktober 2007 he he he da passer den dårlig ja! Jeg har en fin hvit og blå "norsk" strikkejakke til gutt str ca ett år, den kan du kjøpe for 50 kroner, den ene knappen mangler, men det er jo ingen sak. Vet ikke hva mønsteret heter men type Marius osv vet du...
sent-men-godt Skrevet 9. oktober 2007 #8 Skrevet 9. oktober 2007 har forresten en til, samme, i ca 9-10 mnd str. Og den er det ensfarget blå bukse til. Mangler ingen knapp! bare 50 pr del
mayaya Skrevet 12. oktober 2007 #9 Skrevet 12. oktober 2007 Den lille blir nok muligens litt liten innen jeg kommer til norge *tenke*... men har du et bilde av den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå