Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Hvor mye husarbeid får dere gjort? Jeg er alene om å gjøre alt det der, og jenta mi vil helst være på armen hele tiden. Bruker litt sjal men fungerer ikke optimalt. Når hun sover i sengen sin må nesten jeg sove også. Syns ikke jeg rekker noe annet enn å vaske klær og vaske opp. Ser helt bomba ut her.
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 er lov å se litt bomba ut når man er småbarnsforeldre :-) prøver å gå over med støvsuger en gang om dagen jeg (er jo smuler oooooveralt etter et måltid.....) ellers blir det å shine huset i helga....har en barnehagegutt og ei lita ei hjemme, så er ganske stress !!
fox`y Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Får gjort litt gjennom en dag,men hær oxo er d bare jeg som gjør husarbeid. og jeg er hjemme me 2 åringen og han på 3 mnd stort sett HELE tiden alene.. men som regel støvsuger jeg,vasker klær,tørker støv,oppvask,smårydding vær dag... prøver oxo å moppe gulva vær dag,men d blir når barna har lagt seg... blir veldig lite søvn,men jeg hater rot rundt meg.. er blitt så vant til bare mellom 3-5 timers søvn, så klarer meg fint:) men må gjør ting når barna sover da, så har en time til gode liksom gjennom en dag.for på ettermiddag/kveld er d mye stress og hyling(kolikk).. men vist du trenger søvn syns jeg du skal prioritere d, er ikke sundt å slite seg helt ut.må ta vare på deg selv oxo:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå