Leetha Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Han er straks 3 år, og tørr om morgenen, jeg tar av bleia og han setter seg på potten (han er litt "redd" for do enda, men potte kan han sitte på) han promper litt kansje med tisser ikke. hvis jeg putter han i dursjen så tisser han, så jeg setter på vann for å se om det kan hjelpe..men nei da. Jeg ser tissen hans er mye tykkere en vanlig, ser litt "sprengt" ut. Vi tar på bleia og da tisser han i den få minutter ettrpå....da ser tissen han s vanlig ut igjen. Så virker som han holder seg/sperrer seg for å tisse på potten. men dursjen er ok, da ser han på tissen sin og tisser i vei....er det for tidlig å slutte når han holder på slik?
ariel78 Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Sønnen min fikk litt skrekk for do når vi begynte og prøve med bleieavvenning. Ville absolutt ikke sitte der, men når vi var ute i hagen i sommer tissa han i gresset og sa i fra. Vi valgte og ta en pause for og ikke skape for mye negativt ut av det og nå har vi begynt og prøve igjen og da går det lettere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå