Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Ser det er så mange som skal selge de setene.. de er jo så søte,men jeg har lixom aldri hørt om "play" før. Noen med erfaringer fra de setene å er det et bra sete? Håper noen gidder å svare da!
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 har ikke noe erfaring med setet....men vogna i ole brum er no shiiiit...elendige greier
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 okey;) jeg som hadde så lyst på den,bra jeg ikke gikk for den da,he he.takk for svar da ihvertfall;) Noen andre da???
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Vi har det sete.Kjøpte det til førstemann for 5 år siden. Bruker det nå til nr 2. Vi er veldig fornøyd. Mannen min jobbet med bilseter før og det var godkjent som alle andre. ellers hadde vi ikke kjøpt det. Ole brum vogna er en helt annen produsent.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 okey,tusen takk for svar! veit du hvor de selger de setene?
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 vet ikke om de fins i butikkene lenger. vi kjøpte det på Torshovbilrekvisita
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #7 Skrevet 8. oktober 2007 ok, er de både bakovervendt å framover vendt?
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #8 Skrevet 8. oktober 2007 vi har bare det lille som er til nyfødt, bare bakovervendt. Neste str er både til for og bakover. Da har vi besafe. veldig fornøyd med det og
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #9 Skrevet 8. oktober 2007 Ja,okey. jeg tenkte på det som går til 18 kilo trur jeg det er..
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #10 Skrevet 8. oktober 2007 ok. Det er det andre sete. snakket nettopp med mannen min og han tror ikke de er å få tak i lenger. Men du kan ringe Torshov så vet de det kanskje der. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå