Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som bruker dette? Erfaringer?

Og hvor kan man få kjøpt det- resept??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du får kjøpt det på helsekosten.. koster ca 450 kr...

første gangen jeg prøver dette selv så er ganske spent :)

Skrevet

Hvordan fungerer det?? Er det krem man skal ha oppi? stikkpiller??

Skrevet

det er en krem som skal smøres på to ganger om dagen, morgen og kveld, på steder på kroppen hvor det er tynn hud... f.eks halsen, innsiden av lårene, på foten, håndleddene osv...

skal begynne å smøre etter el... og frem til mens

Skrevet

Jeg har vurdert å bruke kremen, men ikke uten å ha undersøkt nærmere(dvs på nettet), og jeg bare endte opp med å bli usikker. Jeg har også vært på helsekost og forhørt meg, og det ser ut til at det er hvertfall to forskjellige typer, som begge heter womans care.

Det som har vært litt omdiskutert er både det at den smøres på huden og at det da er svært små mengder som tas opp i kroppen, og så har jeg lest at de er tilsatt en del soyaolje som hemmer opptaket ytterligere. Nå har jeg lest på innholdet i den ene, og den inneholdt ikke soyaolje, men evening primrose(nattlysolje).

Det finnes mye info på nettet så du kan jo leite litt selv, men ikke tro blindt på alt du leser:-)

Jeg har brukt denne siden mye: www.futhark.no, og her anbefales den kremen som er på resept, men om en lege vil skrive ut en sånn resept er en annen sak......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...