Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Våknet i 5 tiden av sterke menslignende smerter i magen. Det ble bare verre og verre. Tenkte med en gang på at "nå er det noe som ikke skal skje, som skjer" og det var skikkelig ekkelt. Er jo bare 30uker på vei. Begynte å tenke på at jeg måtte få ringt samboer som var på nattevakt, og mamma og hele sulamitten.. Jeg gikk å satte meg på do. Hadde fortsatt like vondt, men så måtte jeg plutselig bæsje. Har ikke vært ordentlig på do siden en stund føre helgen. Og når jeg fikk "tømt" meg så forsvant smertene. Så det jeg kjente var heldigvis luft og tarmsmerter, men herregud så skremmende det var!
2 prinser og en prinsesse Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 hadde det selv 2 ganger i dag.. kjempe sterke mens smerter men hadde ikkje luftplager eller noe.. har aldri født før å er i uke 32.. bør me ta d på alvor???
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg har hatt det noen ganger nå. Smertene går over når jeg får ut litt luft eller får gått skikkelig på do. Det er nok fordi tarmer og innvoller er flytta på, og nok ligger en del i klem! Så lenge smertene ikke vedvarer, men går over i det man får "tømt" seg, så er det ikke noe å bekymre seg over=) Men ekkelt og vondt, det er det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå