mamman til karen elisabet. Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Fikk besjed før helgen at jeg må dra 16 mil for å føde når den tiden kommer. Jeg skal til trondheim på st.olavs hospital og føde der og når jeg og barnet er klar for den lange transporten tilbake så drar vi til Tynset. Jeg lurer virkelig på hvor tidlig jeg må dra. Dette kommer til å stresse meg noe forferdelig. Men får vel trøste meg med at mange som har en lang vei til sykehuset her i Norge!
dritgrei hei hei! Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 det er ikke klaging, det er bekymring, og reell frustrasjon over politikken i Norge. Det triste er jo at det bare blir værre og værre... men vil du ikke få ambulanse helikopter når du må fraktes så langt? Jeg trodde at sykehuset var pliktig i å frakte deg trygt frem om du skulle få rier. For det er jo umulig å planlegge når babyen kommer ut. Jeg tror ikke trygdekontoret betaler ventetiden heller... fader altså, vi må få gjort noe med dette her, jeg blir fortvila på dine og andres vegne.... Når har du termin da?
mamman til karen elisabet. Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2007 Hei takk for din forstålse. Jeg har termin 3 april 2008. Vist det skjer noe akutt så får jeg transport med Jordmor fra nærmeste sykehus som ligger på Røros, men vi har fått besjed om at vi helst skal klare oss selv da og dra i god tid. Legen min sa det så fint at det er jo din først å dere har jo så god tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå