Engel, skatt og lite frø. Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Skit, det ser kansje ut som vi får drømmehuset. Og det minst 200' UNDER takst! Håper håper!
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Oi, så spennende :) Hvor er dette hen da? Hold oss oppdatert da!
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2007 Det ligger på Sætre i Hurum. Trodde det var Asker,jeg..-helt til at jeg begynte å brife litt til megler om kommunevalget og sånn. Da kikket han rart på meg, og lurte på hvilken kommune jeg var i!? Ha ha ha... Snakk om lite oppdatert blondine! Men det er i allefall et knallsted, bortsett fra lang pendlervei til Oslo. (45 min) Vi har inne et bud på 3,975 frem til 1200. Langt under takst, men vi er de eneste som byr. Spennende!
carina og *jentegullet* Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 og hvilket hus;) jeg er fra sætre men bor nå i åros..moren min skal selge men ikke fpr så høyt da....har dy finn koden..
carina og *jentegullet* Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 er d sveitser villaen??? den har ligget lenge til salgs..
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. oktober 2007 Ja, det er den! Ja, har sett det har stått en stund. Spøker det der eller? Synes prisen er for høy da det er så langt ut.. Vi har ett hus til vi ønsker å by på, så blir det ingen rask avklaring her, byr vi på det i Bærum i stedet.
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. oktober 2007 Verden er jammen liten! (håper du ikke kjenner noen av partene da;))
carina og *jentegullet* Skrevet 8. oktober 2007 #8 Skrevet 8. oktober 2007 nei da..d spøker ikke der;) d er veldig dyrt her ute.... prisen har flydd til taket,men roet seg litt nå..
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 8. oktober 2007 Vi ønsker egentlig Vollen. Men da får man jo ikke et sånt hus til den prisen. Synes du det er for dyrt? (for villaen)
carina og *jentegullet* Skrevet 8. oktober 2007 #10 Skrevet 8. oktober 2007 nei, d er en grei pris på d....veldig fint der...dere kommer til og stortrives..;)du må gi beskjed om du flytter utover hit da...
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 8. oktober 2007 He he.. Ja, vi får se om vi kjøper det da:) Aksepterer de prisen blir vi jo "nesten" naboer. Og da kan du kansje hjelpe meg med å anbefale lege/jordmor og sånn. Det er jo nesten detv værste m å flytte. Man aner ingenting om miljøet. Føder du i Drammen? Jeg vurderer å beholde min plass på Ullevål..
carina og *jentegullet* Skrevet 8. oktober 2007 #12 Skrevet 8. oktober 2007 jepp... d er både lege og jordmor i sætre....jeg går der. skal føde på drammen de er flinke der,fødte der i 2004....
-Loppa- Skrevet 8. oktober 2007 #13 Skrevet 8. oktober 2007 Det huset så veldig fint ut da! Lykke til!
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #14 Skrevet 8. oktober 2007 Tusen takk! 15 minutter igjen. Det andre er fint det også, så får vi det ikke går det bra, kjenner jeg.
Meg og gutten min Skrevet 8. oktober 2007 #15 Skrevet 8. oktober 2007 herregud nesten 4 mill???? hvordan har folk rå til det:) flytt til lillehammer og flytt litt ut på landet her. vi kjøpte hus for 1.2 mil. nesten 150 kvm. supert:) meeen lykke til da:)
*Tropical Girl* Skrevet 8. oktober 2007 #16 Skrevet 8. oktober 2007 Lille frø! har dere fått huset? Håper det! villaen er jo vannvittig fin.
carina og *jentegullet* Skrevet 8. oktober 2007 #18 Skrevet 8. oktober 2007 d er ihvertfall solgt,men har ikke hørt noe fra henne..
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #19 Skrevet 8. oktober 2007 Ja, nå fant jeg linken. Og de var jo de eneste som bydde, så da har de vel fått den da )
Emmilo Skrevet 8. oktober 2007 #20 Skrevet 8. oktober 2007 oj hva nysjgerrig jeg blev på det huset, men finner ikken noe som ligner på det dere snakket om....
Meg og gutten min Skrevet 8. oktober 2007 #21 Skrevet 8. oktober 2007 gå inn på finn.no. det ligger ¨på buskerud mener jeg, klikk der, og så videre på hurum. tror huset ligger nederst når du har klikket deg inn på hurum. det er en sveitservilla tror jeg det står eller noe. lykke til din nyskjerrigper:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå