mammapånytt Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 gutten våres skal hete martin, men vi ønsker å ha et mellomnavn. noen gode forslag. Bestefar heter Johannes, derfor ønsker jeg å ha Martin Johannes men noen sir det passer dårlig. Har ikke tenkt å bruke begge fast. hva mener dere.
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 jeg syns det passer jeg:) men det er fordi jeg er så vant til det fra før, siden lillebroren min heter Ole martin Johannes:) og det er i allefall ikke noe problem hvis dere ikke har planer om å bruke begge navnene fast:) lykke til med navnevalg:)
dritgrei hei hei! Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg syns det er et tungt, men voksent og flott navn... men det legger ikke opp til å bli brukt som dobbeltnavn liksom. Men du vil ha Maritn først, for han kunne jo kalles opp, å hete John Martin... Men martin Johannes er fint syns jeg!
Pinny og lillegutt Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Det blir litt tungt dersom dere skal bruke hele navnet. Men om dere skal bare bruke Martin til vanlig så synes jeg det passer.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 Syns det var et kjempe fint navn jeg. Hadde gått for Martin Johannes jeg, om jeg var dere.
*Vetlis* Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg har allttid likt Martin Kristoffer :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå