Hurricania Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg har akkurat flyttet til et nytt sted der jeg ikke kjenner noen fra før. De jeg jobber med er ikke så aktuelle å være sammen med på fritida, så det sosiale livet er litt innskrenket i forhold til det jeg er vant med. Jeg synes det er kjempevanskelig å finne noen å være sammen med, og kommer ikke på noe lurt jeg kan gjøre for å endre på situasjonen:( Har noen gode tips til meg?
meg & to små vampyrer Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Finn noen her? Melde deg på noe gøye kurs? Begynne på en eller annen trening?
Regnbuemor til 2 Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Trening! Studio, aerobics, fotball, bandy. Hva som helst igrunn. Eller et kurs på kvelden. Språk eller matlaging eller noe! Helsestasjon kanskje?
Go`mamma`n... Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Hvor har du flyttet?Kan jo finne noen her, sikkert....På helsestasjonen?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 meld deg inn i lag og foreninger. Trim, kurs, foreldreråd, etc. Lapp på helsestajson om lekegruppe? Åpen barnehage. Barselgruppe. Skaff deg en jobb så du blir en del av "noe". Ikke stress. Det tar litt tid, men du vil bli kjent med folk etter hvert. Flyttet til et sted jeg ikke kjente noen for 4 år siden. Nå kjenner jeg en hel del.
silhah og emilie Skrevet 8. oktober 2007 #7 Skrevet 8. oktober 2007 de fleste av mine gode venner har jeg faktisk møtt her og på bim:)
Hurricania Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. oktober 2007 Takk for tips! Jeg er så vant med at det sosiale kommer helt av seg selv de andre gangene jeg har flyttet (da jeg var student), så det er uvant å måtte finne sin egen arena... Trenger ikke finne meg bestevenner akkurat, men det hadde vært kjekt å ha noen å gå på kafe med for eksempel, eller trene sammen med. Skal hive meg rundt å sjekke ut hva som finnes her i byen! Bor forresten i Sandnes:)
meg & to små vampyrer Skrevet 8. oktober 2007 #9 Skrevet 8. oktober 2007 Det går seg nok til etterhvert. Jeg flytta også til nytt sted for noen måneder siden, men kjenner ikke så mange enda. Men det går seg sikkert til her også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå