dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 vi var jo en hel haug...hvordan går det med dere? jeg venter fortsatt og blir snart gaaaal..... kjenner jeg begynner å håpe nå og det er ikke bra. vet jo at tanta dukker op til slutt...off...
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 test dollypopp, jeg orker ikke å vente mer:D
Gutteprinsen Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 ja, er nå 8 dager over. men jeg tok en gt på lørdagen og den var neg. Så jeg går vel egentelig å venter på at tante dukker nå snart. Sist jeg var gravid så viste jeg ikke at jeg var gravid før jeg 8 uker på vei. Hvor lenge bør jeg vente nå til å ta en ny test?
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2007 8 dager over...det var jo litt da... ta en ny i morgen,da er det jo 3 dager siden. testet du før sist eller først i uke 8? noen produserer jo hcg sent. tryne: har jo ikke tester.......men tester i kveld hvis de kommer i dag. hvis ikke blir det live testing i morgen...hehe
Gutteprinsen Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 Jg test ikke før uke 8. Jeg hadde så ureg. mens, så jeg viste bare ikke at jeg var gravid før jeg begynte å bli utrolig kvalm på forskjellig mat.. hehe. Men hvor sent kan man produsere hcg?
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. oktober 2007 Ok,er ikke sikker på det med hcg,vet bare at mange bruker lang tid på å få pos test.har hørt opp til 2 uker etter ikm.
Gutteprinsen Skrevet 8. oktober 2007 #7 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg kommer til å ta en test i slutten av uka, hvis tante har kommet på besøk da. hvor lang tid over er du dollypopp?
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. oktober 2007 er 3 dager over. eller,pleier å ha 25-28 dagers syklus og nå er jeg på dag 31. tester nok i morgen hvis ikke tanta har kommet,og testene har kommet.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 8. oktober 2007 #9 Skrevet 8. oktober 2007 jeg driter i om du ikke har tester, lag deg en hahaha
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 8. oktober 2007 hehe,var på do nå,ikke en dråpe... herregud,blir jo helt handicapet her....har egetlig masse å lese. har sittet på bim de siste 3 dagene.ikke bra...!!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 8. oktober 2007 #11 Skrevet 8. oktober 2007 du er ikke alene. jeg skal lese til eksamen, men hvor er jeg, HER!!!!! ARG. Eneste at for meg er det faktisk ikke noe grunn til å være her en gang, er jo ingenting spennende så skjer med meg før på mandag. Håper du får testene dine, for du er ikke alene om å dø av spenning:)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #12 Skrevet 8. oktober 2007 hehe.....tenkte å få lese masse i ferien jeg.var flink de første 4 dagene... skulle ha lest en bok til i dag,er vel ferdig med de 30 første sidene... posten kommer ikke før i 15 tiden og da har jeg dratt,så tidligst testing i kveld. men bestilte på fredag,så de kommer nok ikke før i morgen.da blir det testing onsdag...sukk. vente,vente,vente.....
Gutteprinsen Skrevet 8. oktober 2007 #13 Skrevet 8. oktober 2007 siden du har fått testene nå, klarer du da å vente til i morra? var på do nå jeg også, ikke en dråpe her heller..
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 8. oktober 2007 #14 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg fatter ikke at du klarer å holde deg. Kommer mensen alltid når den skal??????? Sjekket tappen. Og hvorfor i huleste temper du ikke, jeg kunne jo sett hvordan det så ut:)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #15 Skrevet 8. oktober 2007 har ikke fått testene.kan være de kommer i dag. temping er for slitsomt,er jo helt dø om morningen... har prøvd meg på den tappen før...hehe,skjønte ikke noe jeg... kunne jo tempet de siste dagene,men tenkte ikke på det...
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 8. oktober 2007 #16 Skrevet 8. oktober 2007 arg, tryne er sint som ett fly:D Da får vi berre vente å se. Lykke til, nå skal jeg lese, prøve vertfall
2prinsesserogbim Skrevet 8. oktober 2007 #17 Skrevet 8. oktober 2007 jeg venter også.. 4 dager over ikm... testet fredag men den var negativ... håper tanta kommer så jeg kan gå inn i neste pp.. da lurer jeg på om jeg skal prøve den tempinga, siden jeg også er helt døøøøøøø om morgenen så blir det hardt... ;o/ men først må jo tanta komme eller så vil jeg ha en positiv test.. skal teste igjen om noen dager viss ikke tanta har kommet..
lille lol julibaby Skrevet 8. oktober 2007 #19 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg venter også på tr, testet negativt i går... vil bare få tr så jeg kan starte på ny frisk å håpe:)
Mamma`s lille venn + spire ;) Skrevet 8. oktober 2007 #20 Skrevet 8. oktober 2007 testa negativt i mårrest, men ingen tr enda. alt er jo i ulaget med syklusen etter fødsel så det er vel egentlig bare å vente til den blir mer regelmessig før vi prøver videre. men så klarer vi jo ikke d heller. Så lenge d er en sjanse så.... Har akkurat slutta å nattamme, så bedre lykke neste pp?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå