Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Noen som har et hotell i Trondheim å anbefale? Helst med sånn superfrokost som det diskuteres her i dag.
Vårenzia Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Rica Nideleven er blitt kåret til beste frokost flere år. Har en kokk som står og steiker omelett til deg etter at du har valgt ut ingrediensene dine. Og ferskpressa juice og nystekte wienerbrød! Mmmmm!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 ja det var det jeg fant også.... dra dit da :-))) og kos deg med frokosten!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2007 Ja, blir nok dette, om de har ledig. Tusen takk!!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2007 Da er det bestillt. Legger inn rapport over helgen.
dritgrei hei hei! Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 JIPPI!!! Jeg gleder meg til rapporten :-) mulig jeg ikke trenger å reise lenger enn til trondheim da :-)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. oktober 2007 Var inne på hjemmesidene deres nå.. Så jo helt supert ut... *GLEDER MEG NOE SINNSYKT* =)
dritgrei hei hei! Skrevet 8. oktober 2007 #8 Skrevet 8. oktober 2007 hehe.... deilig å kose seg på hotell!! håper du får ei fin helg!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 8. oktober 2007 Gleder meg sånn jeg nå, at jeg får nesten ikke gjort noe på jobben... hehe... Grunnen til at vi skal opp til Trondheim er at vi skal på Ikea.. Og det ligger bare 5 minutter fra hotellet.. Og pirbadet er helt i nærheten også.. Kansje det bllir en tur dit også.. hehe.. Også selvfølgelig... Pleie kjærligheten litt. Deilig å alppe av på hotell litt.
Vårenzia Skrevet 8. oktober 2007 #10 Skrevet 8. oktober 2007 Du skal være heldig med rødlysene om du skal komme deg til Ikea på fem minutter... Men pirbadet er gangavstand da. Og sentrum. KJempefint hotell og vennlige ansatte.
dritgrei hei hei! Skrevet 8. oktober 2007 #11 Skrevet 8. oktober 2007 Det høres ut som ei deilig helg!!! ååååååååååååååååååååååååååååå så deilig det høres ut!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #12 Skrevet 8. oktober 2007 Ja, så klart, det med Ikea er det gulesider som har regnet ut.. Men er jo en pekepinn på hvor nærme det er da. Gleder meg sånn!!!!
Måånestråle Skrevet 8. oktober 2007 #13 Skrevet 8. oktober 2007 Rica Nidelven er det fineste hotellet i Trondheim, så dere får nok en super helg! Kos dere
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #14 Skrevet 8. oktober 2007 Åh.. Så flott å høre. Nå gleder jeg meg enda mer. Tusen takk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå