Linnea&Julie Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Nå tror jeg endelig at jeg har bestemt meg for hvilken vogn jeg vil ha Emmaljunga City Cross virker som en lett og grei vogn synes jeg som vil passe mitt behov! Men kan jo bruke 3 forskjellige bager til nyfødte, og klarer ikke helt å bestemme meg for hvilken!! Det er jo mykbag, hardbag eller city bag. Personlig synes jeg at City bag ser finest ut, men er den egentlig like lett å ta av og med seg inn uten å vekke babyen? Noen som har denne vogna og erfaringer med denne? Hvilken bag har dere og hvorfor? Takker for ros og evnt.ris
mrss83 Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 lurer jeg også på! har nesten bestemt meg for denne jeg også... men jeg har jo ikke peiling, jeg velger utifra anbefalinger fra butikkpersonale og hva som får plass i min lille bil. vi fikk anbefalt city bag.
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 vi har kjøpt ciry cross fordi den er lettere en f.x sport combi. har kombi-vogn m hard-bag, siden vi må opp et par etasjer (valgte denne fordi jeg syns det ser lettere ut enn duo-varianten, men det går litt på smak og behag også..) kjenner noen som har duo-vogna, de er superfornøyd m den!! (har ei på snart ett år, så de bruker bare sitte-delen nå da)
Linnea&Julie Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2007 takk for svar:) noen fler med erfaringer med citybagen? Lett å ta av og bære med seg? er bagene forresten like store? God plass til vinterpose f.eks? Nå ble det mange spm. her,hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå