Mille** Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Skulle absolutt begynt med litt pilates igjen, men jeg er så lat!! Flere som har problemer med å komme igang med trening om dagen? ;o)
ღDidrikmamsenღ Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Rekker opp hånda. Sitter jo på dib i stede hehe
Nit@™ Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg for min del har nå tenkt å bli på sofaen i dag! Men jeg kan slenge ut en fot jeg, og tuppe deg forsiktig men bestemt ut på gulvet. Så... Gjør nå pilatesen din nå jente! )
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 får jo trent fingrene da.....viktig så man ikke blir stiv i leddene:)
Candy girrrl Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 Gå en tur først. Det fjerner all forurensning i hjernen og baner vei for motivasjon til det meste.
Mille** Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. oktober 2007 Den dørstokkmila vettu, den er laaaaaang!! Hehe...får trent fingrene ja, de er skikkelig spreke! ;o)
Guttemamman:-) Skrevet 8. oktober 2007 #7 Skrevet 8. oktober 2007 Ett kraftig spark i rævva kommer her!!!!!!!!
Kirsebæra Skrevet 8. oktober 2007 #8 Skrevet 8. oktober 2007 ja, men det er jo sant også! har du ikke sett DE bicepsene på langfingeren din???? eller sixpacken på tommelen? mine fingre er i topp form=)
Mille** Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 8. oktober 2007 Oh yea! Gutta snur seg etter fingrene mine på gata, de er skikkelig veltrente! ;o)
Kirsebæra Skrevet 8. oktober 2007 #10 Skrevet 8. oktober 2007 ja, jeg har lagt merke til det der jeg også...merkelige saker=P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå