Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 hører vel mer til her inne er på bli gravid akkuart nå...hehe...hadde forsinket mens, men negativ test....og nå har mens kommet....og siden vi egentlig ikke prøvde ....så skal vi vente med å sette i gang til over nyåret....noen her som også har planlagt det eller??
Venter på 3_de spire Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Heisann!! Velkommen hit!! Når på nyåret har dere tenkt å starte da?? Vi starter prøving i april!
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 tja....jeg ønsker jo å starte nå da...hehe...men samboer'n trenger litt modningstid Også har jeg akkurat startet i ny jobb,....så er jo greit å jobbe litt før man skal ut i permisjon....Vi har en avtale om å starte i mars/april vi også Hva er det som gjør at dere velger å vente litt?
lille +gutt Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 vi starte vel å i april vi å tenker æ nån som kan hjelp mæ me disse forkortelsan dokker bruke her, e ny her:)
Venter på 3_de spire Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 Har to skjønne barn fra før, som er 4 og 5,5år. Bestemte oss for å vente til april egentlig bare fordi vi vil at den lille skal bli fødd først på året. Kunne egentlig tenkt meg å bli gravid nå jeg også, men sommerferien er planlagt og så skal vi i bryllup så da er det greit å vente. Har dere barn fra før? Må hoppe inn på vårprøver-tråden dere også da jenter!!
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 jepp...vi har to jenter på 4 og 8 år...så det hadde vært morro med en gutt nå da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå