~Fanta~ Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg ble ukesvinner....! Men har skikkelig dårlig samvittighet nå da...( Men på en annen måte....det må jo være "lov" å gå på stemmejakt?! Og Det er sikkert fler enn meg som har "fått stemmehjelp"....Tror dere ikke? Men tusen takk ihvertfall:o))
Mille** Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Bare hyggelig! Er garantert mange som går på stemmejakt, ingen grunn til å ha dårlig samvittighet. ) Hva vant du forresten? Eller vinner man ingenting som ukesvinner kanskje?
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Du måååååå jo ikke få dårlig samvittighet for alt heller da:) Tipset var BRA og du har fortjent seieren vennen, Grattisklem fra meg:)
Monajenten Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Gratulerer:) Dette er tredje uke på rad vi her inne stemmer, og alle dere tre har vunnet;)
~Fanta~ Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2007 Tusen takk igjen;o)) Ja denne samvittigheten kan være slitsom til tider......... men tipset er bra det, og man MÅ jo ikke stemme hvis man ikke vil eller liker tipset... Får trøste meg med det da;o)) Og har jeg skjønt det riktig, har jeg nå vunnet Lòreal produkter for 1000,- og er med i trekningen om Paristur...;o))
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 Ingen årsak =) Ingen grunn til dårlig samvittighet! Jeg syns det var ekstra hyggelig å kunne stemme siden det irriterte Neffi ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå