Gå til innhold

Hvor mange av mars-ungene sover på eget rom?


Felix&Lurifax

Anbefalte innlegg

Vi flytta Felix over på eget rom nå i helga, ca 6,5 mnd gammel.

 

Føler vi er litt treige med å gjøre det, har fått mange reaksjoner på at han har sovet så lenge inne hos oss(i egen seng).

 

Trodde det skulle bli litt skummelt og trist å flytte han, men det var deilig, spesielt med all den plassen vi fikk nå som senga hans er vekk!!

 

Men jeg må fremdeles opp ca to ganger om natta å gi mat.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her har snuppa sovet på eget rom siden hun var 4 mnd, men det er mest siden hun sover så lett, så vi måtte liste oss rundt når vi skulle legge oss eller stå opp. Storebror sov på vårt rom til han var ett år, men han sover tungt, våkner ikke av brannalarmen engang! (og den er høy her i huset). Syns det er deilig å ha henne på eget rom jeg, da kan vi prate om kvelden og lese på senga så mye vi vil:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegull har ligget på eget rom siden hun var 6 uker. Jeg fikk nesten ikke sove når hun lå på rommet vårt, og hun sov mye bedre selv etter at hun ble flyttet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi flyttet lillegutt på eget rom da han gikk over til å sove i sprinkelsengen (sov først i kurv på vårt rom). Da var han ca. 4 mnd. Overgangen gikk veldig greit, og nå sover vi alle mye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutt har sovet på eget rom i 1 uke nå,ca. 6,5 mnd, veldig godt for oss alle tre!

Endelig kan vi snakke sammen igjen,og han slipper å bli forstyrret i søvnen sin,når vi legger oss.

Har hatt 2 netter på rad nå,hvor han har sovet fra kl 19.30 til kl 05.30,FANTASTISK!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her sover snuppa på eget rom og har gjort det ca 1 mnd nå. fungerer utmerket :-) Har også nattavvent seg selv, og klarer seg med bare smokken natten gjennom. Hender av og til at vi må inn til henne å gi smokken men oftere enn før sover hun gjennom hele kvelden og natten :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lille gutten min ble flyttet inn på eget rom i går, og han sov da fra 20.30 til 08.30 i dag...:)

Hadde jeg vist det før så har jeg flyttet ham inn dit tidligere..

Han er 6,5 mnd nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal flytte lillebror inn på rommet til storebror i morgen. Han sover hele natta nå, så jeg tror ikke det blir noe problem. Vi tar bare med hengevuggen hans og regner med at han vil sove like godt hos storebror.

 

Storebror var forøvrig 9 mnd før vi flytta han, og da var det mye skriking i begynnelsen, men han sov heller ikke hele natta, for han fikk pupp i 3/4tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her har småen sovet på eget rom siden han var 3mnder...sov da hele natten.

Hadde et par litt urolge kvelder før han ble vant med å ligge for seg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

knerten har sovet på eget rom siden han var 3.5 mnd gammel. Og det går fint, men nattammer enda 3-4 ganger... Var på HS i dag, og ble råda til å slutte med nattammingen. Så da spørs det... Kanskje neste helg? Er alene i helgen som kommer, så da er det uaktuelt iallefall.. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke akkurat når han flyttet inn på eget rom, men et sted mellom 1 og 2 mnd. Før det sov han oppe på magen min. Når vi endelig klarte å få han over i egen seng orket jeg ikke å ligge og høre på han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Er vist litt trege vi då. Snuppa sover hos oss endå. Ho er 7 mnd.... Har ikkje lyst å flytte ho endå sjølv om ho sover heile natta. Syns det er så deilig å våkne til pludringa henna kver morgen :) Men må vel beg å tenke på det snart....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Linus har sovet på eget rom siden han var ca. 3 uker gammel. Han lagde så mange lyder at vi ikke fikk sove i det hele tatt.

Har gått kjempefint hele veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oliver har sovet på eget rom i ca en mnd nå, å han sover fra ca 20.00 til 09.30 om morgenen, å det er godt!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sover fortsatt på vårt rom men tenker at han snart skal flyttes over til sitt rom. Skal ut å reise snart og vil vente til etter det, da han må sove i samme seng som oss når vi er på denne reisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...