Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 anbefales det? sitter å kikker og vurderer sterkt å reise dit neste sommer...
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 JA !!!!!!!!! Vi var på Cala Bona da dattern var 1 år - det anbefaler jeg ikke for der er ingen fine badestrender så passer for litt större barn - samt fliser på alle gulv ikke så bra for en som har nett beg å gå ! I sommer var dattern vår 3 år - Vi var på Alcudia ! Det var KJEMPE fin laaaaaaaaaaaaaaaang finkornet sandstrand. Vi bodde på ett hotell /leilighet kompleks med skipsparkett på alle gulver (men nå var det jo ikke så farlig om det var fliser da) Men poenget mitt er Alcudia +små barn = TOPP !
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Alcudia på Mallorca er vel noe av det mest barnevennlige du kan komme borti! Veldig tilpasset barnevogner (rullestoler) over alt, veldig mange barnevennlige hoteller. Vi ble anbefalt det av fire reisebyråer! Veldig bra helsetjeneste (fikk lege på dagen), lite bakterier og kort flytur!
Sistemann i magen <3 Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Vi var i Alcudia med snuppa nå i september, da var hun 5 mnd. Det gikk kjempebra!! Veldig barnevennlige strender,barnevogn-vennlige overalt, flott barnevennlig hotell (Alcudia garden), kjempekort flytur osv Siden snuppa var så liten så benyttet vi oss ikke av alle barne-fasilitetene, men jeg så hvor fint de større barna som var der hadde det. Og de var det maaaange av, så det er nok mange foreldre som har funnet ut det samme:) Kan absolutt anbefales!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå