Chezka Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 ...er det mest gunstig å ha sex? Er det kanskje lurere å ha sex bare annenhver dag istedet for hver dag? Jeg er på dag 11 i syklusen, altså EL om et par-tre dager (28 dagers syklus). Er i min 3.pp og håper jo selvfølgelig på klaff (selv om sjansen vel ikke er så stor i og med at jeg er urgammel - hele 39 år), men kanskje vi har sex for ofte? Det er ikke påvist noe feil med svømmerne til mannen min, så det skulle vel ikke ha noe å si om vi koser oss hver eneste dag da? Noen som vet?
Dotten Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Hei! Noen anbefaler å ha sex fra dag 10 og annen hver dag frem til el... ev. etter også Mens, andre igjen sier at man kan kose seg hver dag.... Prøv litt forskjellig fra pp til pp.... om dere ikke lykkes før det går for lang tid. Og 39 år er ingen alder nå til dags. Det er jo da mange starter He, he. Hilsen en nesten urgammel dame på 36 år.....!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 dersom mannen har dårlig sædkvalitet skal man ikke ha det oftere enn anne hver dag. Dersom han er frisk så kan dere ha sex når det passer dere:) Da jeg ble gravid etter 2 års prøving hadde vi hatt sex hver dag i 4 dager. En anne gang hadde vi sex annenhver dag. Poenget mitt er at du kan vel egentlig gjøre som du vil dersom spermen er ok. kos deg med mannen din, jeg har allerede øddelagt mye for oss med allt kavet med telling av dager osv... Sliter foresten med overgangsalderen i alder av 21 år. Så alt er mulig. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå