Vårenzia Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Hva brukte dere og hvordan ble resultatet?
dritgrei hei hei! Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg har ikke prøvd, men jeg er usikker på om det gir et godt resultat, fro det stoffet som er utenpå er jo syntetisk, og syntetiske stoffer tar farge fryktelig dårlig... men lykke til. det hadde vært stilig om det gikk ann.
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 åh, det lurer jeg og på! har en solbleika kalesje jeg gjerne skulle ha fått gjort noe med.
pepilie Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 har ei vennine som sydde nytt trekk!! litt alternativt med dongri vogn, men gøyere enn spraglete og falma. har ikke hørt om noen som har farga
Venter på 3_de spire Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 Vår sorte trehjulsvogn var solbleka og slitt, så den var mer grå. Sprettet av alt stoffet og farget i maskin, men det gikk ikke. Tok ikke farge i det hele tatt. Masse jobb til ingen nytte. Gjett om jeg var sur....
Vårenzia Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. oktober 2007 Nå har jeg vært på Østerlie farge og kjøpt meg stoffmaling som kan fikseres med føner. Gleder meg til å prøve og få se resultatet - iallfall bedre enn å ha ei solbleika vogn:) Og kjøpe tekstiler til 3000 - da kjøper jeg heller ny vogn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå