Gå til innhold

Babyen skal "fly"....?


Anbefalte innlegg

Skrevet

I boken jeg har om babyer og utvikling står det at babyer skal "fly" for å øve opp balansen, men hva betyr det da? Er det noe vi skal gjøre eller gjør babyen noe selv? Og når? *føle seg dum*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Holde barnet godt rundt magen og hold han over deg.

Da lærer de seg å holde balansen.

 

Skrevet

tror de mener at babyen skal ligge på magen med både hendene og føttene i lufta. Tror de gjør det rundt 6 mnd

Skrevet

hehe. Kanskje jeg har misforstått også:)

Skrevet

Det er noe babyen gjør selv :-) De løfter armene og bena helt opp fra underlaget når de ligger på magen og ligger slik og vipper litt og..... ja, flyr ;-) Mini er 3,5 mnd og gjør dette nå, men han ligger generelt litt foran snittet, tror kanskje det er mer vanlig å begynne med dette når de er rundt 5 mnd +/-

Gjest Mayflower
Skrevet

Han "flyr" her også,ligger på magen med armene ut til siden og vipper. Begynte vel med det for rundt 3uker siden,altså når han var ca 4mnd. De trener vel rygg- og nakkemusklene også når de gjør dette. Han blir iallefall ganske sliten etter en stund,og begynner å "kjefte"!

Sååå søt atte ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...