Gå til innhold

Kan dere som har kjøpt slike slushere/cherrox o.l. se hit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skobutikken her jeg bor ble nedlagt i sommer og det er ca 3 timer tur/retur å kjøre til nærmeste.....skulle derfor få mora mi til å kjøpe et par slike til Lucas når hun skal den veien i morgen.

Da lurer jeg bare på hvilken str jeg skal satse på...han bruker 22 i støvler og joggesko, og foten hans er ca 12 cm lang.

Noen som har et par de kan måle inni for meg? I str 22?

Er så usikker på str når jeg ikke får prøvd de på i butikken, er redd 23 blir for stort.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kjøpt viking thermo og de er visst litt små i str :)

Tegn rundt foten hans på et papir også kan de måle i skobutikken hvilken str han trenger.

Skrevet

Vi har kjøpt cherrox i en str større enn joggesko og støvler. Som regel må de jo opp en str på vintersko....eller? Mine må ihvertfall det. :o)

Skrevet

Jeg anbefaler viking thermo.....de er myke og lette:)

Skrevet

Jeg ville ha målt foten hans skikkelig, så måler de sålen i butikken isteden. De vet hvor mye ekstra det skal være. Tror det er ca. 1,5 cm.

Skrevet

Ok, tusen takk:)

Skrevet

vil bare si at jeg kjøpte først slusher, men de fikk jeg ikke på han i det hele tatt, de var altfor smale over risten. prøvde også diverse andre modeller. de eneste som passet han på foten var skoringen sine, skofus eller hva de heter, og viking thermo. alt annet var helt umulig å få på min. jeg kjøpte forøvrig 22, 13 cm lang fot, kunne sikkert kjøpt 23 også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...