Gå til innhold

Treningsinstruktører- hvor lenge holdt dere ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 5 1/2 mnd på vei og er instruktør i aerobic( low impact 40 min + styrke) x 2 pr uke. Jeg er i god form(har trent hele livet) og merker ikke noe ubehag annet enn at jeg blir litt mer anspusten og peser mer i mikrofonen enn til vanlig... Jeg lurer på hvor lenge dere holder ut og hva som er realistisk? Jeg innbiller meg nå at jeg skal kunne klare å holde på en god stund til, kanskje ut 7 mnd eller litt ut i 7 mnd. Hva tenker dere, er dette en utopi?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe om jeg ikke husker helt feil så hadde tanta mi sin siste aerobic time dagen før hun fødte. Det var iallefall den siste uka hennes, men tror det var dagen før :P

Personlig kan jeg ikke svare, trening er lissom ikke helt min side...

Uansett, så kjenner du det sikkert på kroppen, når det begynner å bli ubehagligt, så bør du nok gi deg :)

Skrevet

Jeg er ikke treningsinstruktør, men er i uke 34, og trener fortsatt aerobic(step) 2 - 3 ganger i uka uten problemer. Har kuttet ut den verste hoppingen, ellers er alt som normalt. Jordmor sier det bare er å holde på så lenge man kan, og lytte til kroppen hvis det er noe form for ubehag:) Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...