Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Lørdag kveld kom barnet til sambo, og skal være hos oss i 6 dager. Jeg var i dårlig humør hele dagen (av andre grunner), og tok meg en luftetur for å bli i bedre humør før barnet kom. Og når de kommer, er jeg hyggelig, og barnet kommer rett bort til meg for å fortelle hva h*n har gjort på i det siste. Og der sitter faren (sambo) og ser på meg med olmeblikk... Som om han vurderte min minste bevegelse. Jeg har laget mat, og dekket på bordet. Og han tar oppå mat på h*n sin tallerken og sin. Ikke min. Med svaret: han så jeg hadde spist et eple, han trodde kanskje jeg var mett (det står 3 fat på bordet!) Hva tenker han med? Hva ønsker han å oppnå?
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Det var jo ikke mye du forklarte her,så det er vanskelig å ha noen mening om hva han mener med det. Mulig at han er sur fordi du er sur, trenger ikke å ha noe med barna å gjøre.Uansett er det jo kjedelig for dere å gå sånn,så jeg foreslår at du spør, jeg. Lise:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå