Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg er 5 1/5 mnd på vei nå og instruerer aerobic(low impact 40 min + styrke) x2 pr uke. Det går bra, ingen ubehag. Merker at jeg blir mer anpusten enn før, og peser litt i mikrofonen.. Jeg lurer bare på hvor lenge dere andre holder ut, hva er realistisk? Jeg er i så god form( har trent hele livet) at jeg selv innbiller meg at jeg kan holde på til jeg begynner i 7 mnd, kanskje litt utover det også. Er det en utopi?
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg er ingen treningsinstruktør, så langt der i fra... Men trener på Elixia i Stavanger og der var den en som hadde full timeplan frem "the bitter end". Hun hadde Krønsj (danse-aerobic), O2 1 og O2 " (aerobic lett og hard), styrke og bodypump, spinning også, tror jeg. Tror hun hadde ca 10-12 timer i uka. Det siste vi så til henne var styrke på torsdag, så fødte hun på mandag...
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Oj, den var ikke værst! Tenkte ikke å holde på SÅ lenge, men så flott at hun klarte det! Det var motiverende, takk skal du ha for info!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå