Ann-chi87 14.pp! Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 og gruer meg no helt forferdelig.... sitter her kvalm og med vondt i magen.. he he.. men går vel over etter på håper jeg..
Tussa og Sofie Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Oj, spennende da, skjønner at du gruer deg, men går nok fint! Hold roen..... Sjekk speil og ikke kjør ned noen fotgjengere eller sperr ambulansen inne, så går det nok bra!! Lykke til!
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2007 takk tror nok jeg roer meg litt bare jeg får begynt å kjøre:) skal prøve å huske på speil å sånn:) og det er nok en stort fordel å la forgjengerne gå i fred:)
Mamma til snart 4 Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 det går nok kjempe bra;) huset jeg grua meg sinnsykt selv, men den timen den varte var kjekkere enn en kjøretime:) dette klarer du!!
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2007 tusen takk for oppmuntring førstegangsmamma:)
Tulletutta Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 Lykke til, går sikkert heilt fint. Gjer du noko feil som du merker så sei det når sensor etter på spør deg det typiske spm som eg hater "kossen trur du(!) det gjekk?".
dritgrei hei hei! Skrevet 8. oktober 2007 #7 Skrevet 8. oktober 2007 kokkeliko, dette går fint! husk å ta på beltet!!!!!!!!!!! en kompis av meg kjørte prikkfritt uten belte ha ha ha ha, det gikk ikke så bra! jeg grudde meg og strøyk høygravid og fin, så grudde jeg meg og strøyk enda en gang, fordi jeg hadde elt ny babye i huset mitt, også grudde jeg meg og sto så fint så fint, da babyen var fire mnd! det går bra, og om det ikke gjør det så går det bra en annen gang, men det hadde vært deilig å stå med en gang, det skjønner jeg!!!! lykke til, klem fra
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. oktober 2007 takk skal dere ha jener:) spesielt for gode tips og råd:) er så bra og ha dere:)
velsignet med to Skrevet 8. oktober 2007 #9 Skrevet 8. oktober 2007 Masse lykke til! Den dagen husker jeg, og jeg ville gråte når jeg parkerte for jeg var så sikker på at jeg ikke greide det
ღ cindarella-twinsღ Skrevet 8. oktober 2007 #10 Skrevet 8. oktober 2007 Ååå det går så bra så Selv er jeg heelt i starten på kjøretimer.. å jeg er ialllefall laaaangt unna oppkjøring..men gleeeder meg syykt mye til å være like langt som du er:) Hvor lang tid har du brukt på kjøretimer og til oppkjøring?? Jeg har hatt 3dobbelt timer til nå... Håper bare det ikke begynner å snø.... hehe.. jaadda:) Har så lyst til å ha lappen iløpet av januar/februar,.. iallefall før jeg er skikkkeliii stooor:) Har termin 15mai:)
Niem og Patrick Skrevet 8. oktober 2007 #11 Skrevet 8. oktober 2007 Husk: Speil, speil blindsone.. Adle sensorar eeelska blindsonen
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #12 Skrevet 8. oktober 2007 he he.. jeg strøk da..! men går vel sikkert bedre neste gang. tror nærvene tok overhånd altså.. jeg har ikke brukt veldig lang tid på kjøringa, har hatt fem kjøretimer totalt. (fire doble+en enkel) også det obligatoriske da.. det jeg slet litt med var teori prøva.. den tok jeg en del ganger før jeg greide den. hadde alltid en feil for mye å sånn.. så det var den som gjorde at det tok litt tid, fordi måtte jo ta den før jeg fikk lov til å få oppkjøring. masse lykke til med kjøringa:)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 8. oktober 2007 #13 Skrevet 8. oktober 2007 du fikk vel vite hvorfor du strøk. når jeg tok lappen var det sann 1er, 2er og 3er feil. så kunne man bestå med så og så mange. er jo 10 år siden nå da- men hvis du fikk vite det kan du jo vite hva du må øve på innen neste gang. og vil nok anbefale noen flere timer først- jeg hadde selv ca 20 timer men hadde nesten ikke kjørt før da.
Emmeline med spire Skrevet 8. oktober 2007 #14 Skrevet 8. oktober 2007 Å det var synd. Det går sikkert neste gang! Jeg strøyk også på første oppkjøring - nerver og følte meg ikke klar i det hele tatt!! Men andre gangen så visste jeg hvordan det var og bestod med glans (i følge sensor, noe jeg ikke helt forstod.. ;-p) Lykke til neste gang!
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #15 Skrevet 8. oktober 2007 ja fikk vite det ja. men var ikke enig i alt sensoren sa. men er jo bare til å øve på de tinga det og prøve å holde hodet kaldt neste gang.. han sa jeg kjørte litt for fort inn mot kryss forresten.. og at jeg hadde litt dårlig plassering når jeg skal svinge innimellom..
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #16 Skrevet 8. oktober 2007 takk for det emmeline:)
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #17 Skrevet 8. oktober 2007 miss fat: kjørelæreren min sier at jeg ikke trenger flere timer og at jeg kjører bra. men at det sikkert bare var nærver som ødla for meg i dag.. og at jeg bare skal fortsette å øvelses kjøre hjemme..
tertilus Skrevet 8. oktober 2007 #18 Skrevet 8. oktober 2007 Bedre lykke neste gang Jeg var så nervøs at jeg kjørte på rødt lys (!) første gang jeg kjørte opp. Andre gangen bestod jeg med glans.
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #19 Skrevet 8. oktober 2007 takk for det tertilus! godt det er flere enn meg som var nærvøse:)
lizzie81-jente08-termin:050110 Skrevet 8. oktober 2007 #20 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg måtte ha 3 oppkjøringer.. Første gangen tok nervene overhånd, andre gangen var jeg for trøtt (hadde oppkjøring klokka 8 på mårran, og hadde bare fått sovet 4-5 timer den natta).. Tredje gangen satt den, og da gjorde jeg nesten ingen feil Så håper du står på neste, da veit du hva du går til, og trenger ikke være nervøs
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #21 Skrevet 8. oktober 2007 lizzie81: takk for det:) håper at jeg greier det neste gang jeg også. må jo vente en mnd så da får jeg jo øvelses kjørt litt mer også
ღ cindarella-twinsღ Skrevet 8. oktober 2007 #22 Skrevet 8. oktober 2007 Ååå så synd da.. Men du står sikkert neste gang.. da vet du hvordan det føles liksom:) Krysser fingrene.. jeg er skikkeliiii knøvlete enda.. hehe.. men men.. det går fremover.. med muuuuseskritt.. hihi:) Skal lese litt teori i helgene.. må jo få tatt teorien... Litt stress å ha over seg, men må bare ha mål så klarer man det:)
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #23 Skrevet 8. oktober 2007 ja nå har jeg jo vært igjennom det en gang.. masse lykke til med kjøringa di da:) og med teori prøva:)
Leon+Ava Skrevet 8. oktober 2007 #24 Skrevet 8. oktober 2007 Kjipt at du strøk! Selv fikk jeg lappen for 1 mnd siden den 5 okt. Husker at jeg hadde en kjøretime med kjøreskolen før oppkjøring. Og jeg kjørte RÆVA! Kjører lærern sa at hvis jeg kjørte som som jeg kjørte med han får jeg ikke lappen. Men når jeg kjørte opp så kjørte en rute jeg aldri hadde kjørt før og da var jeg mer konsentrert så alt gikk smertefritt og hadde ingen feil. Men så kjørte vi tilbake og på den siste lyskrysset spør sensor meg om et eller annet. Og jeg skulle svare han ble jeg så distrahert at jeg så ikke at lyset hadde blitt rødt så sensor stoppet bilen!!! Bæsj tenkte jeg. Nå får jeg ikke lappen. Men sensor sa at jeg kjørte så bra og at det med lyset skjer den beste og at det har noe med erfaring å gjøre. At man ser på lyset to ganger før man kjører... Så nå har jeg lappen og er kjempe glad. Virkelig deilig å kunne kjøre bil.
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #25 Skrevet 8. oktober 2007 så bra at du greide det da Sogol:) kan tenke meg det er deilig å ha lappen ja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå