temi & keli Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Katrine Moholt og kjæresten sang duett fra den nye bonderomantikk-plata som skal i salg nå.. -og så søte de er sammen! Fryd for både øyne og ører ;o) Ha en flott dag, alle sammen!
temi & keli Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 8. oktober 2007 Info om plata hvis noen er like nyskjerrig på den som jeg var ) http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=904&session=1
dritgrei hei hei! Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Var det fint altså? jeg har en tendens til å bli litt flau når hun synger. Men så fint hvis det var koselig å høre på. Hvor hørte du det hen?
temi & keli Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2007 De sang som avslutningen på God Morgen Norge.. Syns de var super-søte, jeg.. hehe.. -men jeg er småklissete om dagen, så det kan jo hende jeg burde vært flau )
dritgrei hei hei! Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 hahahaha.... ingen "burde" være flau vettu :-) det er fint å iek litt kliss og søte ting. hun er som sukkerspinn, som oftest klissete og ekkel, men av og til er hun god og søt! :-)
temi & keli Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. oktober 2007 Nå synger de i reprisen ;o) hihi
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 8. oktober 2007 #8 Skrevet 8. oktober 2007 synes det er helt grusomt jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå