Regnbuemor til 2 Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg fødte i juni, og kan ikke se at jeg har fått noe barnetrygd ennå. Er det vanlig at det skal ta SÅ lang tid??
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Kan ofte ta litt tid ja, men kan di ikke ringe NAV å høre med dem da?
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Tror ikke det tok mer enn 2 måneder for min del...JEg ville ringt og spurt, jeg..
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Det kan ta tid....fikk første utbetaling nå i september og minsta er 9 mnd nå.....
Regnbuemor til 2 Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg ringer. Rart det skal variere så mye da. Fra to til ni mnd!
Regnbuemor til 2 Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. oktober 2007 Hadde visst havna litt "utafor" ja. Sto ikke registrert noe fødsel der! Bra jeg ringte da. Har navnfest om tre uker så da hadde det passet fint med fire fem måneders etterbetalt barnetrygd:)
* 5 om dagen * Skrevet 8. oktober 2007 #7 Skrevet 8. oktober 2007 det lønner seg alltid å ringe nav, om det tar for lang tid. da får du de nå i slutten av okt....så sånn sett var det en grei sparegris :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå