Gå til innhold

Bare 1 uke igjen til 3. trimester!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp - dette går altfor fort!

Jeg har jo nesten ikke tid til å fordøye tanken på at vi snart skal bli 4 i familien - Noen flere som føler det samme, som venter nr. 2?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venter ikke nr 2 nei. Men har bare ei uke igjen på 2 tri , så er det over i 3 ! Tiden flyr!

Skrevet

Jeg flytter til 3 tri på torsdag =) Venter min andre gutt =)Synes tiden raser avgårde ja ;O)

Skrevet

Ja :-) Vi også venter nr. 2 og jeg flytter til 3. trimester innen lenge. Har termin 11. januar. Du da?

Skrevet

hei :) dæven å fort det går ja! venter nr 2 med termin 7.januar,skal ha keisersnitt denne gangen så det blir i desember han kommer men forholder meg til ul-terminen når jeg er her på BIM som er den 7.januar :) jente fra før på snart 4,venter gutt nå :)

Skrevet

7. januar her - venter gutt nå, har en jente på 5 år fra før.

Skrevet

Jeg har ei uke og en eller to dager til 3.trimester:p

Gleder meg sånn :P

Men når er det vi krysser over ?

28 + 0 eller 28 + 1 ?

Skrevet

2. trimester er tom. uke 28, så da regner jeg med at overgangen skjer ved 28 +1, eller?

Skrevet

vi flytter over til 3.trimester neste onsdag, og jeg synes tiden har gått så grusomt sakte! enda dette er barn nummer 3

Skrevet

Ja, fy flate så tiden flyr! Venter min første, og hopper over på 3.tri i overmorgen :))

Skrevet

har termin 10 januar, er vel 26+6 idag, så går vel over om 1 1\2 uke ell noe da:)jiipppiii:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...