Gå til innhold

Bursdag for 4-åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen gode forslag til aktiviteter til en bursdag for en 4 åring?

Tenkte f.eks. å lage en pølsebod ved kjøkkeninngangen. Så kan de få utdelt noen lekemynter hver (gullmynter med sjokolade), som de kan bruke til å betale med. Tenkte også på flasketuten peker på. At de setter seg i ring med hver sin pakke og så får den som flaska peker på, lov til å gi bursdagsbarnet pakken fra han/henne. Men har dere flere gode idèer, så tar jeg i mot med takk! Hva er "in" å servere av mat og drikke da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff ja, du sier noe...

Vi skal også feire 4 års dag om 3 ukers tid.. Tenkte dem skulle få fiske godteposer jeg da.. Henger opp ett pledd/håndkle i kjøkkeninngangen, så får dem en "fiskestang", (pinne med hyssing og klesklype) på deling og må fiske seg en pose.. Er faktisk det eneste jeg har tenkt ut. Tror du 4 åringer er så veldig glad i altfor mye organisert?

Å servere har jeg tenkt på pølser, muffins, sjokoladekake, brus og saft..

Skrevet

Vi feiret tre års dag igår og hadde bare fiskedam som organisert lek, kjempe pop!!Tror det kan bli litt masete med for mye planlagte leker.

Skrevet

Nei det er sant. De klarer som regel å finne på leker og aktivisere seg selv. Men tenkte ihvertfall på dette med flasketuten peker på. For da blir det ikke bare at han river opp alle pakkene med en gang uten å vite hvem det er fra. Litt spennende også sikkert og sitte slik i en ring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...