Gå til innhold

Savner å være her jeg;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sukk:) det var så koselig å være her. Vil være gravid igjen:) Men fornuften peker jo kun mot å vente litt til. Guttebassen er jo bare litt over 10 mnd. Men gleder meg til den dagen jeg klan flytte inn her igjen:)

Masse lykke til, alle gravide, prøvere og alle andre:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har en på nesten 9mnd, nr to er beregnet til 13 mars.

Så allt er mulig :)

Skrevet

DU har rett, dt er koselig å være her igjen! Du får komme etter om ikke så lenge da :-)

Skrevet

dritgrei hei hei. Deg husker jeg:) men kanskje fra din baby og da:)

Skrevet

Det er koselig! For jeg syns nemlig det er litt skummelt å være her igjen... ;-)))

Jeg har jo hengt rundt på bim og dib i to og et halvt år, og nå er jeg plutselig på ukjent terreng igjen.. hehe

Men det er koselig! Kom etter snart da!

:-)

Skrevet

Når har du termin da? spennende med nr 3:) Var det du som var nordfra tro... nei kanskje det var en annen,

Skrevet

koko nordfra, men fra rundtomkring, en såkalt hybrid- du husker nok riktig! :-) Ja det er spennende med nr. tre. en uplanlagt liten bryllupsbaby. Jeg kjenner det er greit at et svangerskap varer ei stund, forvi har endel ting som bør være i gang før babyen kommer,men det får vi nok til!

Skrevet

har ikke termin før 19. mai i følge meg selv, og det stemmer godt med hvor jeg er hen i kroppen også... men det blir spennende med ul rundt jul :-)

Skrevet

Ja 9 mnd er jammen gode mnd, planlagt baby eller ikke:) Kos deg med magen og svangerskapet:) Må vel begynne å jobbe med gubben:) Altså overtale han:)

Skrevet

modning av menn kan være litt av en jobb har jeg skjønt :-) her i huset er det jeg som er bremseklossen :-)

Skrevet

Jeg er ikke sånn kjempegira ennå da. Mest sånn *forelskaibaby* Men han måtte ha tid den første gangen ja:) Men det er greit da. Blir vel ikke ennå uansett. Har et hus som skal bygges først:)

Skrevet

ville helt klart bygget det huset først ja.... :-)))

har dere tomt og planene klare?

Skrevet

Planene er ikke klare, men tomta er det:) Blir vel en gang ut på våren. Vil helst ha barseltid i nyhus enn i byggeprosjekt ja:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...