Gå til innhold

ENDELIG-hopper jeg over hit!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føles godt å kunne gå over ti 2trimester.............

Etter 3 år med prøving og to MA

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse og velkommen skal du være! :) Her er det koselig stemning stort sett. Litt annen prat enn 1.tri. Deilig! Kos deg!

Skrevet

Hei, velkommen hit! Gratulerer med så lang prøvetid! Jeg hadde flaks jeg, ble gravid på første forsøk med en gang jeg sluttet på p-piller-tross 30 år gammel. Gøy å se at vi nesten har samme nick:)

Som labamie sier så er det heller rolig her inne, mye forberedleser i heimen med barnevogner og utstyr, navn og kjønn osv... Jeg må innrømme at jeg var mye mer inn på sidene på 1.tri, dette er et godt og rolig mellomstadie! Jeg er nå 25 uke på vei. Lykke til videre!

Skrevet

Gratulerer og velkommen:)

Mye å glede seg over i 2-trimester.

Mage - spark - ul osv.

Lykke til, og KOS deg med svangerskapet ditt.

Skrevet

På 1. tri var de fleste litt på tuppa, tror jeg. Hormoner og angst for å miste. her inn e slapper de fleste litt mer av, det sies jo at dette er det kjekkeste trimesteret: Over den verste uroen fra første, og ting tynger ikke så mye som i det siste.

Skrevet

Siden jeg "hører til"på gravide slitere orket jeg rett og slett ikke "fjaset" som er på 1trimester.

Som dere sier er det bedre stemmning her på 2trimester.

Fru77:ja det var gøy!Jeg har vært på bim i 4år og ikke sett noen med dette nicet.

Tusen takk for varm velkomst :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...