Gå til innhold

hotellfrokost - ikke alltid som forventet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da vi gifta oss, bodde vi på hotell hele uken i forveien... jeg gledet meg til frokost hver dag, men ble liksom skuffet hver dag også... Jeg har en ide om at hotellfrokoster liksom er helt toppen av lykke, men det er jo ikke det. Det er jo rett og slett som å spise frokost på konfirmantleir :-)))

Vi var på bryllup i helgen, og bodde på hotell nå også, og nok en gang gikk jeg ned til frokost med eventyrlige bilder av hotellfrokost... ha ha ha ha når skal jeg lære??? Det er jo bare en vanlig frokost. Jeg vet ikke helt hva jeg forventer meg, men noe eksotisk liksom, ikke brunost og eggerøre. :-))))))))

snakk om slukøret kanin

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, vet hvordan det er - man betaler nærmere tusen kroner bare for å sove å da forventer man liksom litt mer enn brunost, saltpølse og syltetøy.... :-(

Men min erfaring er at det er veldig stor forskjell på hoteller. Noen har kjempe-kjedelig frokost, og andre har masse utvalg med div varm mat, pannekaker og vafler, masse frisk frukt osv. Problemet er bare å vite hvem som tilbyr litt ekstra på forhånd, da...... ;-)

Skrevet

Jeg har det akkurat som deg! Kan ikke noe for det, men blir kjempeskuffa når jordbærsyltetøy er det mest eksotiske de har...

Nikoste meg forøvrig i Wien for et år siden, der var det nystekte croissanter og wienerbrød, sikkert 5 forskjellige slag brød, masse frukt, spennende oster, varmretter mmm - akkurat sånn jeg synes det burde være overalt! Synes i grunnen norske hoteller er de som skuffer mest...mulig jeg ikke har vært på de rette...

Skrevet

det er altså ikke bar meg :-))))

Men nå hører det med til historien at jeg kun har erfaring fra norske hoteller... har boddpå hoteller andre steder også, men da har det faktsik vært uten frokost.... jeg tror jeg må dra på storbyferie til et hotell med god frokost en gang ;-)))

Skrevet

Noen som har et hotell i trondheim med sånn super frokost å anbefale da?

Skrevet

nei, men vi kanjo ha en konkurranse og se om vi finner et til deg :-)

vi prøver. det kan jo hende at noen har det som reklame :-)

Skrevet

Beste hotellfrokosten jeg har opplevd er på Royal Christiania i Oslo. Vi åt i en time og var mett resten av dagen! Der hadde de alt!

Men enig i at de aller fleste stedene har kneipp, ost og pølse..... Kjedelig......

Skrevet

Rica Nidelv hotell har suveren god frokost. Pannekaker, masse varmretter, smoothies, lager omelett mens du venter........fantastisk.På sommeren i den værste buss-sesongen har de dog noe redusert tilbud. Men nå skulle alt være duket for en fantastisk frokost.

Skrevet

Skriver under på GuriMalla jeg. Når vi er i oslo, ligger vi alltid over der pga av frokosten :-))) Var der for to uker siden og nå hadde de til og med fått en egen seksjon med økologisk mat *jummi* Ellers er det ofte labre greier her til lands.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...