<3 mirakelbarna <3 Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 De ble besteforeldre for første gang for 5mnd siden, men har bare vært på besøk 2(!) ganger. Ringer aldri og hører hvordan det står til med den lille heller. Trodde det var stas å bli besteforeldre jeg.... Nå har jeg og samboeren bestemt oss for å ikke reise på besøk til dem på en stund.... Er vi vanskelige da? Tross alt lettere for dem å reise enn det er for oss... Uff... Dette ble syting og klaging, men jeg er så utrolig skuffet over dem...
fleXibel Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Svigers har bare vært innom ...tja...3-4 g på de 21 mnd det var siden vesla var født, ikke ringer de og spør så mye om hvordan det går heller.. Men vi drar rett og slett og besøker de vi. Ikke verre enn det....
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Har du sagt at du er skuffet over dem da? Kanskje dere kommer så ofte på besøk at du ikke gir dem er sjanse til å komme til dere? Ville nå heller sagt det til dem- enn å latt være å besøke , det går jo bare ut over barnet.
MikroMidas Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Bor de langt unna da? Kanskje de tror at hvis de kommer på besøk "hele tiden", så forstyrrer de? Alle vet jo at det kan være hektisk med så små i huset og at det kanskje er dårlig med søvn på foreldrene. Kanskje de ikke har lyst til å mase på dere riktig enda og at de tror dere ønsker å ha denne tiden alene. Det er jo lov å spørre dem, vet du. Eller si til dem at de ikke må være redde for å komme innom når de har lyst. Synes det blir for barnslig å bare boikotte dem sånn uten videre, jeg da. I hvert fall hvis du vet at de i utgangspunktet ikke er sånn at de aldri kommer innom dere ellers. Snakk med dem i stedet, da vel. Det er tross alt barnets besteforeldre, og det er for dumt å skape dårlig stemning med dem nå allerede.
Marthe&AliceEmilie Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 synes du kan spøre oreldrene dine hvorfor de ikke kommer oftere på besøk jeg.. så får dere klart opp i det
<3 mirakelbarna <3 Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. oktober 2007 De bor 15 mil unna og vi har vært på besøk hos dem ca en helg i mnd siden Sander ble født. Og da har vi overnattet slik at de skal få litt tid sammen med han. Men de virker overhodet ikke interessert.. Har spurt om de ikke vil komme en tur, sier at de kan overnatte hvis de vil, men de vil ikke. Sier at de ikke har tid... De er uføretrygdet begge to, så de burde strengt tatt ha tid. Og når vi er på besøk, er de mer opptatt av naboene som kommer på besøk enn oss. OK, så er jeg kanskje skikkelig egoistisk, men jeg er så lei av denne "enveis-kjøringa"...
Helnøtt med spire:) Skrevet 8. oktober 2007 #7 Skrevet 8. oktober 2007 Vår svigers har ALDRI vert hos oss! Og eldste er 3 år og minste 2 år. (eneste barnebarn de har) *sint*
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #8 Skrevet 8. oktober 2007 Da sier du høyt hva du føler - og venter til de tar turen. Man vil jo ikke presse barnebarna på noen som ikke viser interresse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå