Gå til innhold

gooooooooooooooood morgen fokens!Har dere det bra???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er magene der de skal være, sier babyene fine ting til dere??

Jeg måtte ta en test til i går, ha ha ha ha ha bare for å få et bevis, enda eg er kvalm og trøtt og oppblåst og rar og sur og trist og alt .... men jeg måtte se det likevel, og jeg kjøpte jo en dobbel pakke da jeg skulle teste sist, så da tok jeg den andre i går.... :-)))

Det er sol, og det er rotete.... hmmmmm hva gjør man??

man går ut gjør man ikke???

Håper dere får en fin dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En kjempe fin dag å stå opp på!!!

Ha en kjempe fin dag!!

Skrevet

hehe så blid så blid, nå ble jeg glad!!!!!

kos deg videre i dag med alt det er verdt å stå opp til!

Skrevet

hehe så blid så blid, nå ble jeg glad!!!!!

kos deg videre i dag med alt det er verdt å stå opp til!

Skrevet

blir nesten litt godt humør av å lese dette.... hehe sitter på jobben selv, det er riktignok supert vær, men måtte skrape is av bilen før jeg kjørte tiljobben i dag... lenge leve høyfjellet! bare 3 arbeidsdager til jeg har en mini høstferie på 4 dager! da blir det fjellturer!

Skrevet

Det er ikke ofte alt går knirkefritt når man skal ha to trøtte små ut av huset med frokost i magen og tannpuss i orden før kl.8. Men i dag gikk det så knirkefritt!! :)

To søte blide gutter og sol på himmelen!!

Kan dagen bli bedre??

Nyt dagen du også!!

Skrevet

ååååååååååååååååååååååå jeg trodde aldri jeg skulle si det, men jeg savner å måtte beregne ti til skraping av bilen før avgang om morgenen :-)))

ha ha ha det hadde jeg nesten glemt! Minihøstferie på fjellet hørtes deilig ut! på med fjellso og ullsokker og vips så kan man ta tusen bilder av barn blandt høstfargene. Kos deg!!

ha en fin dag på jobben dessuten!

Skrevet

de dagene der blir alltid bra! Det vil si at du har klart å holde avtalene med deg selv også, og de dagene blir bra. Det er deilig når man får til å sto opp som planlagt å være så blid som planlagt og så systematisk som planlagt - Du er jammen flink - bra dag!

:-)

Skrevet

takk takk, og vinteren kommer nok tidsnok til deg også... kan ikke juge, fjelltopper med et strø av nysnø på er vakkert!

ha en fin dag!

Skrevet

det er bare det at her på vestlandet blir det jo fader ikke vinter - det er senhøst hele året.... men på en god dag kan vi se fjellene lenger nord med melis på, og det er til å smile av!

:-)

Skrevet

Savner også vinter her på vestlandet, men var ute å gikk i skogen i går og det er sååå nydelig ute!! Kanskje jeg skal ta kamera med meg ut i dag og knipse litt :)

Nå blir det først trening før jeg håper solen kommer gjennom!

Ha en fin dag!!!=)

Skrevet

Å ja, babyen er der den skal være, med beina godt plantet under mammans ribben;) Egentlig er det litt vondt.. men jeg kan ikke klage;)

Skrevet

deilig med de små føttene, selvom det gjør vondt og man blir litt sur... :-) Ja nå har sola vært her, og det ser ut som den går sin vei, så da kommer den sikkert til deg. Da rekker du akkurat å bli ferdig med treningen før du tar med deg kameraet :-)

Skrevet

Ja det ser litt lysere ut her i Haugesund nå, så nå får jeg løpe avgårde!!=)

Skrevet

RUN FOREST, RUN!

Skrevet

God morgen ja ;o)

Har det fint! Sitter på jobben og pusler med det siste som skal gjøres denne uken. Siste dag på fredag før permisjon, HURRRAAA!!!!

Solen skinner og etterpå skal jeg hente min gratis bleiebøtte på Babyshop, så denne dagen må jo bli fin ;o)

Skrevet

hehe, gratis bleiebøtter gir alltid en ekstra piff til en ellers så god dag :-). Er det rart å skulle ut i permisjon, eller er det bare deilig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...