Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Anniken har fått en utvekst på navlen, en rød klump... Ser ut som en pose med blod i... Alt har sett fint ut etter at navlestrengen falt av, men så kom plutselig denne for en ukes tid siden... Det kom litt væske fra den første dagen, men ikke noe mer etter det... Er det normalt eller burde jeg kontakte hs?
Mockanin Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Synes du skal kontakte hs. Det kan være brokk. Det er ikke farlig, men greit å få det sjekket. Nå minner jeg om at jeg er ingen ekspert, men har sett et par småtasser med brokk og det kan høres litt sånn ut.
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 ok! da snakker vi med dem... gjør det vondt for dem å ha brokk eller...
Mockanin Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 tror ikke det gjør vondt nei. Virket ikke sånn på de jeg har sett. Men du skal nok ikke "fikkle" med den eller noe før du har snakket med hs
Marthe&AliceEmilie Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 mi hadde brokk og det gjør ikke vondt.. hviss hun har brokk stikker navlen ut... kan finne en link til deg hvis du vil?
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 ok! leste litt på lommelegen og virker som det er dette ja... Hun har litt utovernavle fra før, men denne greien er en klump som er "tydelig avskilt" fra resten av navlen. er ikke en hevelse eller noe, er en egen "pose". Så er nok navlebrokk ja... sto at det ikke var farlig så jeg kan jo kanskje drøye det til 6-ukers kontrollen om halvannen uke... så lenge jeg ikke fikler=)
minst Skrevet 8. oktober 2007 #7 Skrevet 8. oktober 2007 Det kan bare være "villhud". Du burde ringe legen, det er lett å fjerne. De smører på lapis så forsvinner den. Gjør ikke vondt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå