Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Nei, 1ss faktisk. Jeg måtte gi 2ss for å få noen virkning. Du bør ikke gi før leggetid - for babyen blir litt hyper av det.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 1 ss sukker på 1 dl. vann blir omtrent like søtt som MM (ihvertfall min mm). Vår mini ble ikke hyper av det.
Gjest Ut på tur Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Husk at du ikke skal gi mer enn 2 ml.. hørte om noen som ga hele dl og da blei ungen skikkelig kvalm
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 hvis barnet ditt har veldig vondt kan du gi sukker sirup. det anbefalte de til oss på nyfødtintensiven.... ca 6 spiseskjeer sukker på 60 ml...men da mellom to-fem ml i døgnet...
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 1 ss pr dl, og 2 ml om gangen. Se på denne adressen:http://apotek.no/sw381_fr_content.asp?StoreId=361767 Jeg har kun gitt sukkervann til jenta mi på kvelden/natten, da det ofte er da hun får vondt i magen. Hun har aldri blitt hyper eller mer våken av den grunn. Sover mye bedre etterpå=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå