Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, jeg kjeder meg faktisk, men det er faktisk litt koslig å ha tid til å kjede seg også...

Hva skulle du ha gjort i dag?

Hva burde du har gjort i går?

Hva skulle du ønske at du kunne ha gjort i dag?

Hvor skal du på din/deres neste ferie?

Hvor skulle du ønske at du kunne ha dratt?

Hva ligger det på bordet rett foran deg?

Hvem burde du virkelig ha hatt en alvorprat med?

Hva er det som bekymrer deg mest?

Hva er det som gleder deg mest?

Hva er det mest corneye du har sett i løpet av to uker?

Jeg skulle har ryddet og organisert tingene våre, siden vi akkurat har flyttet.

Det samme som i dag, samt trent...

Reist på tur i ørken, besøkt bestevenninen min.

Safari i Etiopia ( det er nabolandet da så det kan samenlignes med en harrytur til Sverige) eller hjem til Norge.

Til sentral-arfika, Australia, Egypt, New-Zeland ( får se på en skikkelig rygby kamp...)

Masse rot, en konvelutt med vår nye adresse, smånotater ( dvs fem-seks avrevene ark hvor det står alt fra nettaddresser, passord, spørsmål man må huske å stille osvosv) en tøy pyntefrosk og skilpasse, en ledning, et sjekkhefte, kola, en kopp med kulepenner, en halvmontert lampe, en bok, telefon, pluss en giga stor og gammel pc-skjerm,...

Hvem burde du virkelig ha hatt en alvorprat med? De fleste, hushjelpen, mannen min, meg selv, læreren til sønnen min, mora til Teo ( den slemme gutten i klassen) og legen min...

To ting, ryggproblemmene mine og at sønnen min ikke får en bra skoehverdag ( det er vel en organsiert barnehage) pga at Teo har foreldre som gir fullstendig F****

At jeg har tid til å ta meg av meg selv, lage mat og leke med barna mine..

Dromedarer som går fritt rundt om, legger seg i midt i veien, går rett inn på skjermede omeråder og generelt gjør som de vil.. Sønnen min kaller dem "ku med hatt" og da vlir det enda mer bizzar...

Din tur...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, MASSE skrivefeil.. Beklager, skylder på at siden store deler av hjernen er overarbeidet ble mange av bokstavene byttet ut eller så byttet de plass på omkjøringsveiene...

Skrevet

1) I dag skulle jeg ha ryddet, vasket huset, handlet og spist god middag. og det har jeg planer om å få gjort også=)

2)Burde ha stått opp tidlig og gjort husarbeid

3)Gått ut døra og vært på en strand i 35 varmegrader, med paraplydrink i hånda...

4)Blir først en tur til oslo. etter det blir det tyrkia=)

5) På det der luksushotellet i Dubai...

6)Det nærmeste er en gulpekllut. gidder ikke nevne alt, er masse rot der... hehe...

7)Anniken som ikke forstår at man må sove innimellom. Men hun skjønner ikke hva jeg sier så er ikke vits i.

8)Må vel være alle regningene da... hehe neida det pleier å gå opp det.Har ikke så mange bekymringer egentlig

9)Anniken og sambo!

10)Den bilen som kjørte forbi igår, med terninger og dobbelt eksosanlegg og u name it.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...