2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 med 3 lys på..... Men istedenfor må vi på kirkegården..... Engelen vår kunne ha blitt 3 år idag dersom han hadde fått vært sammen med oss. Dette er ikke en gledens dag..... den er tung og vond. Samtidig som engelen vår fortjener at vi er litt glade.... Jeg og mannen og barna skal på kirkergården etter jobb idag for å gjøre grava så koselig som mulig. Med lys og blomster, røde roser, kjærlighetsblomsten i vår familie. Jeg savner deg gutten min, og jeg er veldig glad i deg. Masse klemmer fra mamma
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Gratulerer med dagen til lille gutten din i himmelen. Han har det nok fint der han er! Mange klemmer til deg og dine på denne dagen...
~Fanta~ Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Gratulerer så masse med englegutten deres idag! Han har det nok fint der han er nå, og han følger dere hver dag! Det er jeg sikker på! Og han blir nok veldig glad når han ser hvor fint dere pynter på graven hans! Håper dere gjør dagen fin, og minnes han på en god måte idag! Jeg sender dere alle fire og englegutten mange klemmer på denne dagen...
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2007 Tusen takk Fanta. Jeg tror også han ser oss og følger med. Dagen i dag etter kirkegården blir preget av ønske til storesøster som er at vi skal finne fram bildene av gutten vår så vi kan se han, (har bilder framme, men hu vil ha fra, fler) så skal vi lage kino hjemme med popcorn. Siden det er måten snuppa vil feire/minnes lillebror på. For hu mener at han er sammen med henne og da vil han også se film......
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 ånei...(( gratulerer så mye med dagen til lillegutten... håper dere klarer å gjøre dagen litt god i vertfall.. kondolerer så mye.. klem!!!!!
Dotten Skrevet 8. oktober 2007 #7 Skrevet 8. oktober 2007 Ønsker dere alt godt i dag, og ha en flott minnestund ved englegutten deres sin grav! Livet kan og er dessverre så altfor ofte urettferdig!!! Klem
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. oktober 2007 #8 Skrevet 8. oktober 2007 Gratulerer med englegutten deres:-) Håper dere får en fin stund når dere skal besøke graven hans i dag og pynte for ham. Er sikker på at han får det med seg der han er!
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 8. oktober 2007 Tusen takk jenter. dere er jo så gode. Jeg har neste ikke gjort noen ting på jobben i dag. Vil bare hjem... Heldigvis vet sjefen min om at dette er en spesiell dag så hu maser heller ikke på meg. igjen takk klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå