Gå til innhold

Åhh, så patetisk!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo fikk sms fra ex'en her om dagen hvor hun skrev at hun savnet ham. Det er 4 år siden det ble slutt og hun vet at han har familie nå. Hva prøver hun å oppnå med å sende slike meldinger?? Sambo ignorerte det, valgte å ikke svare, men jeg vil han skal be henne holde seg unna...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

P-A-T-E-T-I-S-K

Jeg stemmer på mannen din. Ignorer dårlig oppførsel: all oppmerksomhet er god oppmerksomhet!

Skrevet

Ja, det er sant, man skal jo ikke gi oppmerksomhet til uønsket atferd. Men mest lyst har jeg til å grisebanke henne!

Skrevet

Nei, nå må du være sporty da...

La x`en sitte å vente spent på om meldingen kom frem, om han har det samme nummeret, om han fortalt det til deg osvosvosv..

Det eneste dere oppnår ved å sende en melding tilbake er å åpne komunikasjonen med henne igjen, får hun svar selv om det er negativt vet hun at det er rett nummer og kommer antagligvis til å ringe eller mlde når hun er ute på en snurr..

Mannen din tok et valg for fire år siden og tok et valg da han møtte deg. x`er er x`er for en grunn og den er som regel god selv om alt blir mildere med tid.

La henne leve i uvissheten samtidlig vissheten om at hun tok et feil valg..

Skrevet

Ikke gidd å bry deg om det! Det er synd på jenta! Du har mannen, dere har barn - hun er ensom og forlatt, kanskje ingen barn heller?

Jeg skjønner faktisk ikke hvorfor du får følelsen av at du får lyst til å grisebanke henne? Har ikke mannen din valgt deg da? Du har vel ikke tvunget han med makt?

Ta det heller som et kompliment at andre også synes at mannen din er ok! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...