Gå til innhold

2. trim eller 3. trim i dag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmmm, blir ikke helt klok. Står at 2. trim varer til 27+6, og 3. trim begynner 28+1. I dag er jeg akkurat 28. Tripper jeg vidre til 3. trim i dag da eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uansett er det vel ikke så farlig hvor du EGENTLIG hører til.. Jeg svarer da inne på første tri av og til også jeg.. Selv om jeg ikke hører til der lenger..

 

Men hvis man ser på hvordan fordelingen er bygd opp, så flytter du over i morgen.. Når du er 28+1..

 

Gratulerer.. Du har bare 1 trimester igjen :)

Skrevet

du kan tenkeinni deg at du er i 3.trimester i dag, så kan du juble over det i morgen!

 

 

:-)

 

tenk du er på siste runde! Gratulerer! Jeg holder på i første runde, og syns egentlig det er litt kjedelig, men jeg vet det går fort så jeg surner ikke ;-)

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...