mai mammaen til to Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 jeg slipper å tømme katte doen.. katten er blitt skadet og må ha do inne for en stund.. perfekt tidspunkt. og selvfølgelig så får man jo en hærlig baby til slutt da.. flere?
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 *Slipper å støvsuge på grunn av rygg og bekken, så det må sambo ta seg av:) *Kan slappe av så mye man vil uten at noen kan si man er lat:) *Kan shoppe masse! Den lille trenger jo masse når han kommer til verden:) Der stoppa det gitt.. hadde bestemt meg for å finne 5 ting, men det ble bare 3. Synes ikke det er noe gøy å være gravid i det hele tatt. Men kansje jeg kan se litt mer positivt på det når flere legger til positive ting hær. Jeg fant i hværtfall 3 da:)
Krøvvel Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 - Man kan si nei til fester og sammenkomster uten å være uhøflig - Man kan skjemme bort seg selv - Man kan få ekstra oppvartning - Man kan ha raseriutbrudd uten å bli sett på som gal - Man kan kjenne beibien inni magen:-)
Galskapens overhode Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 - det eneste tidspunktet i livet der jeg er stolt av at magen vokser - gleden av å kjenne de små tegnene til liv inne i magen - iveren i storesøsters øyne nå hun fortelelr om hvor bra det blir nå babyen kommer - alle tilbyr seg å bære de tunge bæreposene dine - det er greit at man har sovet bort halve dagen - eneste perioden i livet jeg gleder meg til å dra til legen
prøvekluten+3små Skrevet 8. oktober 2007 #8 Skrevet 8. oktober 2007 - slipper mensen - slipper å tenke på om du ser feit ut:oD - du får en herlig liten baby
temi & keli Skrevet 8. oktober 2007 #9 Skrevet 8. oktober 2007 - man slipper å gå rundt og holde inn magen.. )
Niem og Patrick Skrevet 8. oktober 2007 #10 Skrevet 8. oktober 2007 - Kjenne den lille vokser seg sterkere og sterkere og sparker knallhardt - Sambo er nesten overbeskyttende, og viser hele tiden hvor glad han er i oss - Jeg kan sitte i sofaen og strikke/sy uten å få dårlig samvittighet over at det ligget litt støv på gulvet. - Jeg kan gå på kafe med veninnene mine når de har fri fra jobb/skole, midt på dagen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå