Gå til innhold

Jobb og dårlig form

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber fortsatt noen dager i uke, men idag måtte jeg sende en melding å si at jeg nok kommer senere etter en søvnløs natt med masse kynnere, nedpress,vondt i bekkenet og sykt vonde fingerledd ( ? )

Har igjen litt over 1 uke å jobbe og akkurat nå synes det å være en evighet.

Åssen går jobbing for dere andre nå på slutten? Litt usikker på om jeg skal krype til korset ( og legen ) å få 100% sykemelding de siste dagene?

Har mens-termin om 18 dager og UL-termin om 32...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde jeg vært deg, så ville jeg nok ha kjent på kroppen og fått 100 % sykmelding... ingen vits i og slite seg fullstendig ut, du trenger masse hvile nå.

selv så er jeg bare i uke 30 og har den siste tiden vekslet mellom 30 og 40 % sykmelding, noe som har vært litt nedtur, men, må nesten bare ta hensyn til seg selv, ingen som kommer til og gi en ekstra belønning fordi at man sliter......

Skrevet

Jeg jobbet helt frem til forrige tirsdag. Det er kun fordi jeg ikke ville gå med på å få sykemedling av gynekologen. Har sterk bekkenløsning, carpal tunnell syndrom i begge henneder (utrolig vondt), svangerskapsdiabetis og fare for sv. forgiftning.

Da jeg kom til han på tirsdag var det ikke noe å diskutere han skrev sykemdeling. Jeg går til permisjon 18 oktober og er faktisk stolt fordi jeg klarte å jobbe så lenge.

Alle rundt meg sa at jeg var gærn fordi jeg ikke ville sykemeldes men samvittigheten min spilte en stor rolle. Nå etter en uke fri synes jeg at jeg har fått mye energi selv om alt går tregt.

Synes du skal lytte til kroppen din og slappe litt av før fødsel, siden vi kommmer til å trenge all energi vi trenger.

Lykke til

Skrevet

Var helt feridig er uke før permisjon. Fikk sykmeldig den uka... Tankern på å jobbe en uke til var helt grusom!!!

Skrevet

Gå å få deg en sykemelding, ta det med ro den sist tiden og nyt det!=)

jeg ble sykemeldt forige uke, 5 uker før jeg skulle hatt permisjon, å da sa legen at nå som man var gravid var det lov å tenke "bare på seg selv" litt, slappe av og ikke gjøre noe som verdens ting=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...